Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mitä olen mennyt tekemään.

Vierailija

Olin monta kertaa yhdynnässä kp 11 ja 12. Miesystäväni kysyi voiko tulla sisälle ja sanoin, että mulla ei ole ovulaatiota. Ja tämä on kyllä ihan totta. Tänään huomasin oireista, että ovulaatio ilmeisesti nyt tai pian. Yhdynnät tapahtui siis perjantaina ja lauantaina ja olin humalassa. Siksi jotenkin meni ajatukset sekaisin, muistin et menkat vasta loppunut vaikka onhan niistäkin jo aikaa. Toisaalta jos mulla on ovulaatio vasta nyt niin ei kai tässä mitään hätää pitäisi olla? Harvemmin on tullut sisälle ja jos niin kierron alussa ja lopussa. Ollaan siis menty puoli vuotta keskeytetyllä ja raskaaksi en ole tullut. Ja ihmeellistä että mieskin vaan luottaa mun sanomisiin vaik olisin miten humalassa. Toisaalta halutaan kyllä lapsi jossain vaiheessa, ettei mitään aborttia tapahtus, se keskustelu ollaan käyty. Mutta eikö nyt kuitenkin raskaaksi tuleminen ole melko epätodennäköistä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Eei..siittiöthän saattavat hengailla ja ventata munasolua monta päivää. Kuka muistaa tuliko näistä pitkäikäisistä siittiöistä nyt varmemmin tyttöjä vai poikia? Taisi tyttöjä tulla, juu, pojat oli nopeampia.

Vierailija

Jos kierto on 28 pv, ovulaatio on kp14 yleensä. Siittiöt elää neljäkin vuorokautta eli kyllähän tuossa mahdollisuudet raskauteen on. Itse ainakin olisin juuri noina päivinä yrittänyt. Varsinkin tyttöä. Aina sanotaan et tyttöjä tehdään noin. Ovat sitkeämpiä kuulemma selviytymään, suuremmalla tod.näk. saa tytön tuossa kohtaa kiertoa. Vs. pojan saa helpommin ovulaatiopäivänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eei..siittiöthän saattavat hengailla ja ventata munasolua monta päivää. Kuka muistaa tuliko näistä pitkäikäisistä siittiöistä nyt varmemmin tyttöjä vai poikia? Taisi tyttöjä tulla, juu, pojat oli nopeampia.

Joo näinhän se on. Poikaa kyllä toivottas. Mutta ei kai ne nyt montaa päivää, korkeintaan muutama. Ja tuolle ensimmäiselle kommentoijalle; jälkiehkäsy taitaa olla pikkasen liian myöhäistä :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo näinhän se on. Poikaa kyllä toivottas. Mutta ei kai ne nyt montaa päivää, korkeintaan muutama. Ja tuolle ensimmäiselle kommentoijalle; jälkiehkäsy taitaa olla pikkasen liian myöhäistä :) ap

Ai miten niin liian myöhäistä jos hedelmöittymässä vasta nyt?

Vierailija

Onhan se mahdollisuus tosi pieni mutta täysin mahdollinen. Myös keskeytetyllä yhdynnällä (nimim. siskoni kyseisen ehkäisyn tuotos viettää ekoja synttäreitään ensi viikolla). Mutta nykyään kun joka paikka on pullollaan tietoa ehkäisystä ja ehkäisyn käyttämättä jättämisen seurauksista niin oletan, että mahdollinen raskaus on vain iloinen uutinen molemmille, joten onneksi olkoon jos tärppäsi :)

Vierailija

No ne epävarmat päivät joina raskauden mahdollisuus on olemassa on kyllä just ne päivät 9-16 tyypillisessä kierrossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kierto on 28 pv, ovulaatio on kp14 yleensä. Siittiöt elää neljäkin vuorokautta eli kyllähän tuossa mahdollisuudet raskauteen on. Itse ainakin olisin juuri noina päivinä yrittänyt. Varsinkin tyttöä. Aina sanotaan et tyttöjä tehdään noin. Ovat sitkeämpiä kuulemma selviytymään, suuremmalla tod.näk. saa tytön tuossa kohtaa kiertoa. Vs. pojan saa helpommin ovulaatiopäivänä.

Viimeisin kierto oli 29 päivää. Keskimäärin 28 päivää. Mutta valitettavasti ollut myös yksi 24, mikä oli kesällä. Tiedostan, että pieni mahdollisuus on raskaaksi tulla. Ap

Vierailija

Siis noilla viikoilla haet vaan lääkkeellisen keskeytyksen jos olet raskaana. Se soluröykkiö on niin mikroskooppisen pieni siinä vaiheessa, että sitä ei voi edes varsinaisesti abortiksi kutsua joten pääsisit ekoilla viikoilla helpolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin monta kertaa yhdynnässä kp 11 ja 12. Miesystäväni kysyi voiko tulla sisälle ja sanoin, että mulla ei ole ovulaatiota. Ja tämä on kyllä ihan totta. Tänään huomasin oireista, että ovulaatio ilmeisesti nyt tai pian. Yhdynnät tapahtui siis perjantaina ja lauantaina ja olin humalassa. Siksi jotenkin meni ajatukset sekaisin, muistin et menkat vasta loppunut vaikka onhan niistäkin jo aikaa. Toisaalta jos mulla on ovulaatio vasta nyt niin ei kai tässä mitään hätää pitäisi olla? Harvemmin on tullut sisälle ja jos niin kierron alussa ja lopussa. Ollaan siis menty puoli vuotta keskeytetyllä ja raskaaksi en ole tullut. Ja ihmeellistä että mieskin vaan luottaa mun sanomisiin vaik olisin miten humalassa. Toisaalta halutaan kyllä lapsi jossain vaiheessa, ettei mitään aborttia tapahtus, se keskustelu ollaan käyty. Mutta eikö nyt kuitenkin raskaaksi tuleminen ole melko epätodennäköistä?

IIIKK Olen nainen hedelmällisessä iässä ja annan mieshuoran panna paljaallaa! Olenkohan raskaana? IIIK olette toisenne ansainneet!

ps: Sääli tulevaa lasta.

Vierailija

Onneksi olkoon. Yleisesti ottaen suomalaisia syntyy liian vähän, joten tämähän on iloinen uutinen. Syysvauva on ihana ylläri. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat