Aino Sibelius. Mistä tämmöisiä naisia nykyään löytyy?

Vierailija

http://static.iltalehti.fi/pinnalla/aino60812JOB_iq.jpg
Jännän näköinen. Toivoisin tuollaisen tulevan vastaan.
t. mieshenkilö

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Nippelitietoa Ainosta: 

Jean Sibelius, kavereilleen Janne, kävi ystäviensä luona kylässä ja siellä tapasi ystäviensä siskon Ainon, johon rakastui.

Tänään juuri 5.lk tyttö luki ääneen koululäksyään. 

Minulle tuo Jean:n Janneksi kutsuminen oli se pyrskähdyksen paikka. Oikeastiko??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo Jean:n Janneksi kutsuminen oli se pyrskähdyksen paikka. Oikeastiko??

Mikäs siinä pyrskähdytti? Ihan tunnettu tieto eikä siinä mitään hassua ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä niin kovin huvittavaa on? Eihän Jeankaan ollut hänen oikea nimensä vaan Johan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kelvannut Sibeliuksellekaan vaan veteli jo kihlojen aikaan muita.

Niinpä, sitten Aino otti täytteet huuliinsa ja silikonitissit, näin siis jos olisivat eläneet nykyaikana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö joku oikeasti tiennyt että Suomessa oli vielä vain pari sukupolvea sitten tapana antaa lapsille hienostuneita nimiä ja kutsua heitä todellisuudessa suomalaisilla versioilla? Hyvin yleistä oli että perheen lapset olivat tunnettiin kylällä heikkinä, mikkona ja ellina, ja kirkonkirjoissa oli nimet tyyliä Henrik, Mikael ja Elisabeth...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö joku oikeasti tiennyt että Suomessa oli vielä vain pari sukupolvea sitten tapana antaa lapsille hienostuneita nimiä ja kutsua heitä todellisuudessa suomalaisilla versioilla? Hyvin yleistä oli että perheen lapset olivat tunnettiin kylällä heikkinä, mikkona ja ellina, ja kirkonkirjoissa oli nimet tyyliä Henrik, Mikael ja Elisabeth...

Kyllä ennen oltiin sitten TYHMIÄ. Onneksi ei enää. t.Jennica-Olivia-Pryce ystävien kesken Rinki-Jenni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen oltiin sitten TYHMIÄ. Onneksi ei enää. t.Jennica-Olivia-Pryce ystävien kesken Rinki-Jenni.

Se ero entiseen on just se, että nykyään vanhemmat haluaa ehdottomasti kutsua sitä Nico-Jannicaansa Nico-Jannicaksi, ja lempinimet tai suomalaisversiot on mitä suurin kauhistus... Kun ennen vanhaan ei kukaan käyttänyt sitä hienompaa nimeä missään, vaan ihan suominimet vaan käytettiin, naapurit ei välttämättä edes tienneet lasten virallisia nimiä... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kun ruotsinkieliset papit kirjasivat suomenkieliset nimet ruotsinkieliseen muotoon, Antti - Anders, Jaakko - Jacob. Ja on siitä enemmän kuin pari sukupolvea.

Vierailija

Täytyy kyllä sanoa että Aino Sibeliuksen sivuprofiili on kyllä todella kaunis ja seksikäs. Noin voimakkaan kauniit piirteet ovat melkoisen harvinaista herkkua. Tänään tuli TV:stä Suomi-filmi vuodelta1966, jossa näytteli nuori Elli Castren. Ja hänellä myöskin näytti olevan tosi söpö sivuprofiili. Omasta mielestäni Grace Kellyn sivuprofiili on kuitenkin kaunein minkä tiedän. Se on jotenkin niin täydellinen kuin ikinä voi olla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat