Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei oo kyllä yhtään joulufiilistä, onko teillä muilla?

Vierailija

Kävin äsken oikein lenkillä että olisi jouluvaloja vaikka ihmetellyt, mut ei nekään herätelleet mitään. Ei enää ole kuitenkaan kuin pari viikkoa jouluun, mistä joulumielen siis löytäisin? Yleensä on tullut hehkutettua joulua jo tyyliin isänpäivästä :)

Kommentit (7)

Vierailija

Itse aloin leipomaan joulutorttuja, ja teen vielä taatelikakun. Tämä sää vaikuttaa joulufiilikseen, kunhan on lunta maassa, ja hiutaleet leijaavat maahan, tulee joulufiilis. Ennen olen ollut ihan innoissani jo 1.adventtina, mutta vielä ehtii fiiliksiin.

Vierailija

Minulla oli vielä pari viikkoa sitten, mutta nyt ei yhtään. Lämpöä melkein 10 astetta eikä yhtään lunta. 😦
Onko kenelläkään hyviä joulukarkkiohjeita jos niiden tekeminen auttaisi?

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

On paljonkin!

Ala ap valmistella joulua myös kotiisi, leivo pipareita, laita koristeita, mikä nyt sinut joulumielelle saakin.

Ihana joulunaika!

Vierailija

Ei oo ei, mutta johtuu lähinnä siitä että tiedän hirviönaapuriemme pilaavan tämän Joulun samalla lailla kun pilasivat edellisenkin, eikä meillä ole muuta paikkaa minne mennä Joulun vietton, niin en sit osaa nauttiakaan mistään.

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

On paljonkin!

Ala ap valmistella joulua myös kotiisi, leivo pipareita, laita koristeita, mikä nyt sinut joulumielelle saakin.

Ihana joulunaika!

Vierailija

On, kiitos vaan kysymästä. 

Vamistelen täällä erilaisia jouluherkkuja pakkaseen odottamaan pyhiä. 

Mutta ota iisisti, ap. Ei joulu ole mikään suorite. Ei tartte olla mitään tiettyä fiilistä tiettyyn aikaan. Nauti lenkkeilystä, muista kauppareissulla ostaa kynttilöitä kotiin odottamaan, suunnittele herkullinen ja helppo joulumenyy aatoksi. Askel kerrallaan. Ja jos ei joulufiilistä tänä vuonna tulekaan, niin ei sekään mitään tee. Saa sitä olla fiilistelemättäkin. 

Ja sitäpaitsi, jouluahan riittää Loppiaiseen asti, kyllä sinä vielä ehdit. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat