Oksettaa 62v äitini valitukset terveydestä !

Vierailija

Kun itse olin rv 41+4 kesähelteillä raskaana ja äitini kysyi vointia ja sanoin sen olevan huono , niin äitini sanoi vain "itsepä halusit ", yleensäkään mitään omia asioita tai ongelmia en ole voinut kertoa. Äidilläni ei ole yhtään ystävää, sukulaista tms ja muutenkin on minullekin raivonnut tyhjästä. Oksettaa, kun melkein joka viikko äitini soittaa puhelun ja selostaa "alapää on niin kuiva, kuvittele että joudun laittamaan vaginaan ja silmiin joka päivä kosteuttavia lääkkeitä ". Kuukauden aikana olen neljästi kuullut äitini alapään kuivuudesta , olen sanonut että keskustele hoitajan kanssa, minua ei kiinnosta . Vaan ei tajua! Miten toimisitte tällaisen kanssa ???

Kommentit (11)

Vierailija

Äidilläsi saattaa olla alkava dementia. Sen oireita ovat mm. aggressiivisuus ja sopimattomat puheet. Onko hän aikaisemmin puhunut intiimiasioista?

Vierailija

Kyllä vaivoista saa puhua mutta noi alapää vaivat voi kyllä jättää ihan yksityisiksi eli kuluu nyt vähän sille alueelle et ei pidä toitottaa muille ihmisille.

Vierailija

Äidiltäni on aiemmin puuttunut "rajat", on esim käyttänyt minua lapsena terapeuttina. Mutta vasta vuoden sisällä on alkanut ainainen valitus jostain, milloin jalkaan/olkapäähän/päähän sattuu ja nyt selittää alapäänsä tilannetta , mikä kuvottaa minua. Itselläni on pienet lapset, yövalvomista ym enkä ymmärrä miten hän kehtaa tilittää minulle tällaista. Äitini ramppaa työterveydessä jatkuvasti ja käy psykologilla, on kuitenkin perusterve. Tilanne on hankala, kun olen äitini ainoa läheinen . Minulla on 12v vanhempi veli, mutta hän on tekemisissä äitini kanssa ehkä kerran-pari vuodessa. :( Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa, jos et halua keskustella äitisi kanssa. Vaikutatte molemmat hyvin empaattisilta naisilta...

Minä en ole saanut äidiltäni ikinä empatiaa, kielsi minua itkemästä jopa kun isäni kuoli. Kuka jaksaa tällaisen äidin alapäävuodatuksia? Oletpa hyvä ihminen, kun itse tietty jaksaisit! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset sano suoraan ettet halua kuunnella tuollaista? 

Olen sanonut, juuri noilla sanoilla. Ei kiinnosta häntä, puhuu silti :(. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äidiltäni on aiemmin puuttunut "rajat", on esim käyttänyt minua lapsena terapeuttina. Mutta vasta vuoden sisällä on alkanut ainainen valitus jostain, milloin jalkaan/olkapäähän/päähän sattuu ja nyt selittää alapäänsä tilannetta , mikä kuvottaa minua. Itselläni on pienet lapset, yövalvomista ym enkä ymmärrä miten hän kehtaa tilittää minulle tällaista. Äitini ramppaa työterveydessä jatkuvasti ja käy psykologilla, on kuitenkin perusterve. Tilanne on hankala, kun olen äitini ainoa läheinen . Minulla on 12v vanhempi veli, mutta hän on tekemisissä äitini kanssa ehkä kerran-pari vuodessa. :( Ap

Eli kyse onkin siitä että sinun pitäisi saada olla se joka valittaa?! Ei mua häiritse äitini tilittämiset terveydestään vaikka itse olenkin huonossa kunnossa raskauden takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano suoraan ettet halua kuunnella tuollaista? 

Olen sanonut, juuri noilla sanoilla. Ei kiinnosta häntä, puhuu silti :(. Ap

Tossu... Tuolloin sitten sanot, että en mä aio puhua sun kanssa niin kauan kun et kunnioita mun toiveita vaan puhut ällöttävyyksiä. 

Sä itse teet valinnan kuunnella ja sietää tuollaista. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat