Pahoitinko mieleni ihan olemattomasta asiasta?

Vierailija

Olimme sopineet ystäväni kanssa illanvietosta tänä iltana ja tarkoitus oli, että minö ja mieheni menisimme heidän luokseen klo 16. Tuntia ennen h-hetkeä ystäväni laittoi viestiä ja kysyi, voisimmeko tulla vasta 17.30, jotta hänen poikaystävänsä ehtisi käydä tapaamassa kaveriaan sairaalassa. Tämä kyseinen kaveri on ollut sairaalassa 2 kuukautta, joten luulisi että tapaaminen olisi onnistunut joku muukin päivä. Sanoin että ok, kyllä sopii. Tiedän että asia on aivan mitätön eikä puolentoista tunnin viivästyminen merkitse yhtään mitään, mutta kyllä minä silti mieleni pahoitin :D. En kyllä kehtaa sanoa ystävälleni tästä mitään etten valita turhista. Tuli ihan sellainen tunne, ettei meidän illanvietolla ole niin väliä ja sitä kyllä voi siirtää. Melkein hävettää valittaa tästä edes tänne. Mitä mieltä olette, onko tässä mitään syytä pahoittaa mieltään?

Kommentit (4)

Vierailija

Noo...kuten huomaat itsekin, tuossa ei ollut mielestäni mitään pahaa tai loukkaavaa näin ulkopuolelta katsoen :) Mutta eihän tunteilleen voi mitään. Siksi ehkä miettisin sinuna, miksi loukkaannuit. Mä loukkaannun itsekin joskus aika mitättömistä asioista, ja olen miettinyt sen johtuvan siitä, että mua kiusattiin koulussa ja oon herkkä kokemaan hylkäämisen tunteita.

Tota voi ajatella myös sen kautta, että ihmiset yleensä ei osaa täysin ajatella asioita muiden näkökulmasta. Eli ystäväsi varmasti ajatteli, että näin hän saa hoidettua kaiken, poikaystävä ehtii sairaalaan ja te saatte illanviettonne, eikä ajatellut, että tuo saattaa viestittää, että teillä ei ole niin väliä. Mä olen joskus loukkaantunut vähän vastaavasta mutta huomannut sitten, että tarkemmin ajatellen mä itsekin teen joskus tuollaisia siirtopyyntöjä ajattelematta, että joku voi kokea sen loukkaavana.

Vierailija

Minusta vaikuttaa turhalta syyltä pahastua, kun ulkopuolelta katson. Jospa siellä on sairaalassa tullut käänne huonompaan suuntaan tai se kaveri muuten kaipaa seuraa, niin enpä viitsisi tuosta "kiukutella". Et varmaan kiukuttelekaan, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat