Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko läski?

emma

Moi!
Tein tämmösen aikasemmin tänään mut kukaan ei vastannu mut siis

Oon 13 vuotias, painan 47kg ja oon 153cm. Oonko läski?

Omasta mielestäni olen lihava. Mulla on pömppömaha joka on läskiä. Se ei oo kauheen iso, mutta semmonen semi.

Oon aika urheilullinen. Mua pelottaa että terkkari sanoo et oon lihava joten pliis kertooka et oonko!

Kommentit (11)

Vierailija

Kohta se ssss kirjottelee tänne kaikesta puhtaasta syömisestä ja miten ihmisten kuva kehosta on vääristynyt

Vierailija

Pömppömaha ei automaattisesti tarkoita että on läski. 153cm pitkä ja 47kg on BMI:n normaalirajoissa, vieläpä siellä alarajan lähellä. Terkkari ei todellakaan tule sanomaan sua lihavaksi. Rasvaa on kaikilla, mutta se kerääntyy eri paikkoihin eri ihmisillä, sulla vaan se kerääntyy vatsaan. Joillakin kerääntyy reisiin. Sulla on kasvukausi meneillä joten älä laihduta, ettet menetä mahiksia kasvaa pituutta. Urheile, syö hyvin ja terveellisesti ja muista tehdä elämästäsi kivaa. :)

T: Aikuinen 153-senttinen nainen. 

Vierailija

No juu, kuulostaa kyllä siltä, että aika pullukka olet. Kannattaisi ehkä jättää se berliinin munkki ihan rauhaan :^)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pömppömaha ei automaattisesti tarkoita että on läski. 153cm pitkä ja 47kg on BMI:n normaalirajoissa, vieläpä siellä alarajan lähellä. Terkkari ei todellakaan tule sanomaan sua lihavaksi. Rasvaa on kaikilla, mutta se kerääntyy eri paikkoihin eri ihmisillä, sulla vaan se kerääntyy vatsaan. Joillakin kerääntyy reisiin. Sulla on kasvukausi meneillä joten älä laihduta, ettet menetä mahiksia kasvaa pituutta. Urheile, syö hyvin ja terveellisesti ja muista tehdä elämästäsi kivaa. :)

T: Aikuinen 153-senttinen nainen. 

Kiitos paljon!

Vierailija

nojaa.

Itse olin sua vuoden vanhempana 153 cm, 37 kg ja sixpack löytyi. tosin mulla on aina ollut matala rasvaprosentti luonnostaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
nojaa.

Itse olin sua vuoden vanhempana 153 cm, 37 kg ja sixpack löytyi. tosin mulla on aina ollut matala rasvaprosentti luonnostaan.

No joo, voinhan mä yks niistä isommista olla mut en ny ehkä kuitenkaan usko

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat