APUA... Mikä mulla oli eilen illalla ja yöllä? ov onko kellään muulla ollut?

Vierailija

Rintakehän alle koski ja pisti niin perk......., ku olla voi! itseasiassa koko vatsan alueelle (hankala oli paikantaa mihin oikeasti sattuu)... ja kipu"kohtaus" oli kahteen kertaan n. 4 h. välein! iho oli ihan kananlihalla.. otin 1g paratapsin ja nukuin oli mennyt sillä ohi.. jotenkin mielee tuli sappikohtaus.. Kohtaus tuli n.3-4h syönnin jälkeen.

olen kolme viikkoa sitten synnyttänyt.. mietin myös liittyykö kohtuun, ei meinannut supistua ja verenvuoto tyrehtyä joten sitä aikalailla "moukaroitiin" kuosiin.

Yksi paljon lyhyempi ja niin voimakas kipu"kohtaus" oli edeltävänä iltana.. ajattelin että alkaako vatsatauti.. mutta eipä juuri oksettanut. ja päivällä ei ole oireita vaikka söin.

huomenna menen lääkäriin jos tätä on vielä tänä iltana/yönä..

tosin imetän eriasennoissa voiko lihaksiin liittyä? esim istualleen-> selkä/hartiat->rintalihakset? kun kannattelen vauvaa käsivarella ja yhdellä kädellä paljon..

Toinen on nämä vatsalihakset.. tai siis mitä ei juurikaan ei ole ja alusta asti ovat kipuilleet liikkumisen jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija

mulla oli samoja mutta tulivat päivällä kun olin hereillä. Lääkärissä ei löydetty mitään, mutta antoivat lääkkeet varmuudeksi jos kohdussa onkin tulehdus en tiedä mikä oli mutta lääkkeet auttoivat.

Vierailija

tuntuuko oikealla, tissin alla eikä voi liikkua tai  vetää henkeä? minulla on ollut noita teini-ikäisestä ja liittyy jotenkin lihasjumiin !

voisi olla myös sappikohtaus, mutta siinä on ikään kuin  puristava vyö rintakehän ympärillä .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tuntuuko oikealla, tissin alla eikä voi liikkua tai  vetää henkeä? minulla on ollut noita teini-ikäisestä ja liittyy jotenkin lihasjumiin !

voisi olla myös sappikohtaus, mutta siinä on ikään kuin  puristava vyö rintakehän ympärillä .

en kyl nyt mihinkään leikkauksiin halua.. joten toivon et olis vaan lihasjumi tai muuten ohimenevää!

imetys on loistavasti lähtenyt käyntiin.. niin eiköhän se romuttautuis johonkin sappikivien poistoon.. ja toinen on ne antibiootit mitä vauva saa sitten maidon kautta.. vaikkakin on pakko hoitaa, tiedän!

t.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat