Mikä sairaus Chicagon Iidalla on?

Vierailija

Kamalaa, kun ihmiset haukkuvat häntä blogissaan! Miksi hän on niin vihattu? Fiksusti on itse vastaillut kommentteihin.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ap hoitoon.

Miksi? Itse asiassa olen hoitaja itse ;)
-ap

Kuvottavaa että noin pakkomielteisenä hulluna voit toimia noin vastuullisessa työssä. Jos vain tietäisin, ilmiantaisin sinut. Pakkohoito olisi oikea paikka tuollaiselle hullulle. Avaat joka päivä näitä keskusteluja Iidasta ja puhut yksinäsi, välillä puolustaen, välillä haukkuen. Vaikutat skitsolta.

Jäät aina kiinni tästä. Kukaan muu ei voi olla noin pakkomielteinen Iidasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ap hoitoon.

-ap

Kuvottavaa että noin pakkomielteisenä hulluna voit toimia noin vastuullisessa työssä. Jos vain tietäisin, ilmiantaisin sinut. Pakkohoito olisi oikea paikka tuollaiselle hullulle. Avaat joka päivä näitä keskusteluja Iidasta ja puhut yksinäsi, välillä puolustaen, välillä haukkuen. Vaikutat skitsolta.

Minusta taas näyttää, että pakkomielteistä ja harhaluuloisuudesta kärsit sinä itse ;) Tämä on ensimmäinen avaukseni Iidasta ja todennäköisesti myös viimeinen, koska seuraan itse ihan muuntyyppisiä blogeja.

Kävin tänään ensimmäistä kertaa kyseisessä blogissa eräästä keskusteluketjuun postatusta linkistä. Postaus oli ihan asiallinen ja siinä tai kommenteissa vilahti Iidan kärsivän jostakin vakavasta sairaudesta. Kommentit kyllä järkyttivät, koska niin suuri osa oli negatiivisia, suorastaan törkeitä. Luin vielä muutaman muunkin postauksen, mutta ihan mukavia olivat, enkä löytänyt niistä syytä taas toistuvaan haukkumiseen.

Istu alas ennen kuin pyörryt. Olen hoitanut työssäni lukuisia pakkohoidossa olleita psyk. potilaita. Nyt olen tosin avopuolella ;)

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin itse että sille tulisi oikein paha kilpirauhassairaus, tässä postauksessa uskomatonta mollausta ja tylyä tekstiä kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavia kohtaan: http://chicago187.blogspot.fi/2015/09/nimettomat-paivat.html

Karma korjaa.

Iidahan nimenomaan kritisoi näitä "mukakilpparisairaita" ei oikeasti sairaita!

-ap

No ei noi annika-fanit ees halua ymmärtää. Kunhan aina vääristelevät iidan sanomisia. Lukutaidottomia ääliöitä. Jos olisin annika, niin häpeäisin silmät päästäni noin tyhmien fanien takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin tuo kiusaaja selittelee aina. Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

Tässä ketjussa ei ole muuta asiatonta kuin sinun kommenttisi minulle ;) Siltikään eivät ne minua häiritse. Olen tottunut monenlaisiin ihmisiin ja tilanteisiin. No, näkeepä mode ainakin ip-osoitteestani totuuden, hyvä niin :)

- ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ap hoitoon.

-ap

Minusta taas näyttää, että pakkomielteistä ja harhaluuloisuudesta kärsit sinä itse ;) Tämä on ensimmäinen avaukseni Iidasta ja todennäköisesti myös viimeinen, koska seuraan itse ihan muuntyyppisiä blogeja.

Kävin tänään ensimmäistä kertaa kyseisessä blogissa eräästä keskusteluketjuun postatusta linkistä. Postaus oli ihan asiallinen ja siinä tai kommenteissa vilahti Iidan kärsivän jostakin vakavasta sairaudesta. Kommentit kyllä järkyttivät, koska niin suuri osa oli negatiivisia, suorastaan törkeitä. Luin vielä muutaman muunkin postauksen, mutta ihan mukavia olivat, enkä löytänyt niistä syytä taas toistuvaan haukkumiseen.

Istu alas ennen kuin pyörryt. Olen hoitanut työssäni lukuisia pakkohoidossa olleita psyk. potilaita. Nyt olen tosin avopuolella ;)

-ap

Nyt olet jo mielenterveyshoitaja. Eilen olit poliisi ja viime viikolla juristi. Hitto sä olet sekaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ap hoitoon.

-ap

-ap

Nyt olet jo mielenterveyshoitaja. Eilen olit poliisi ja viime viikolla juristi. Hitto sä olet sekaisin.

En ole mielenterveyshoitaja. Olen psykiatriseen hoitotyöhön suuntautunut sairaanhoitaja ja psykoterapiaopiskelija. Mukavaa päinvänjatkoa kaikille! Taidanpa suunnata nyt joululahjaostoksille :)

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tuo kiusaaja selittelee aina. Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

Tässä ketjussa ei ole muuta asiatonta kuin sinun kommenttisi minulle ;) Siltikään eivät ne minua häiritse. Olen tottunut monenlaisiin ihmisiin ja tilanteisiin. No, näkeepä mode ainakin ip-osoitteestani totuuden, hyvä niin :)

- ap

Onneksi ne todella saadaan palstalta selville, ja luovutetaan Iidalle jos hän niin pyytää. Pidä varasi, saattaa rapsahtaa aikamoiset sakot vainoamisesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat