Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suutelu tuntuu melkein intiimimmältä kuin seksi?

Vierailija

Ainakin itsestäni..en pystyisi suutelemaan ihmisen kanssa, jota kohtaan mulla ei ole tunteita. Sen sijaan joku pikainen pano ei tuottaisi ongelmia. Hassua =D

Kommentit (13)

rechals
Seuraa 
Liittynyt6.12.2015

Mullekin eksä aikoinaan sanoi, että huorissa ei ole koskaan suudellut. VAU!

Onneksi se oli vaan se kolme kuukauden ilo elämässäni, ei lapsia, ei muitakaan siteitä.

Vierailija

Pitää muuten paikkansa, enpä ole tullut ajatelleeksi.
Sitten taas toisaalta gynellä käynti on kiusallisempaa kuin hammaslääkärissä. Epälooginen on ihmisen mieli.

Vierailija

Ihan totta. Enpä tosielämästä tiedä, mutta leffoissahan maksullisetkaan eivät anna suudella suulle, joten kai sitä pidetään liian intiiminä/henkilökohtaisena verrattuna seksiin.

Vierailija

Suudellessa vaihtuu niitä aineita jotka tekee jostain ihmisestä himoittavan ja toisesta yhdentekevän, yhdestä jopa ällöttävän.

Vierailija

Seksi on ihanaa ja olen vähän liiankin vapautunut ja kokeilunhaluinen, mutta suutelun suhteen olen aina ollut vähän.. estoinen tai jotain. En tajua mikä siinä on, se on liian intiimiä ja jotenkin ällöttävää. Kerran mies oli päälläni ja suuteli siten, että ihan hieman sylkeä tuli suuhuni (siis niin, että olisi ihan normaalia varmasti, mies käytti kieltänsä, jota en voi sietää ollenkaan) ja oksensin siihen paikkaan, pitkin sänkyä ja lattioita. Suihinotossa yms. ei kyllä ole mulle mitään ongelmaa, päin vastoin, mutta suutelu on jotenkin ällöttävää ja liian intiimiä. Ei mitään eroa onko ollut joku uusi tuttavuus sinkkuaikoina vai tuo oma ihana ja rakas aviomieheni, en koe minkään valtakunnan hinkua suutelemiseen, en sitten ollenkaan.

Miea-015

Aloittaja ajattelee ja tuntee samoin kuin minä. Suutelu on upeaa ja se tempaa tosiaan mukaansa. Rakastelu on sitten toinen juttu, siinäkin suudellaan, mutta pelkkä suutelu on jotenkin autereisempaa ja syliin sulkevaa.

Vierailija

Seksi on monille jopa pakottava tarve vähintäänkin silloin tällöin. Miehillä pallit voivat suorastaan huutaa seksiä ja kyllä vaginakin voi riutua puutteesta ihan konkreettisina tuntemuksina. Kun tuollainen suuri tarve tulee, ei kaikille ole paljonkaan väliä, kenen kanssa paine saadaan helpottumaan. Sen sijaan suuteleminen on jotain, jolle ei ole mitään erityistä tarvetta muuta kuin silloin, kun todella haluaa intiimisti koskettaa toista henkilöä. Kuuntele siis suudelman viestiä.

Vierailija

Tulen aina muistamaan sen, kun suutelin miestä, jonka kanssa olimme jo kauan olleet ihastuneita toisiimme.

Vähän kornia, mutta en löydä sanoja kuvaamaan tunnetta. Kuin jalat olisivat irronneet maasta. Miltä toisen iho tuoksui ja miten täydelliseltä  huulten kosketus tuntui. Pehmeältä, aistikkaalta, aralta ja silti kiihottavalta.

Vierailija

Tämähän on ihan ns. yleisesti tiedossa, että suutelu on paljon intiimimpää ja just mm. huorissa ei suudella suulle.

Jos mä mietin omaa miestäni pettämässä, niin pahemmalta tuntuisi se, että on suudellut jotain toista kuin se, että on työntänyt munaansa jonkun toisen pildeen.

Olisikohan jotain sellaista, kun suudellessa ei ole tarkoituksena vain saada itselleen orgasmia. En osaa nyt selittää mitä ajan takaa, mutta suutelu ei välttämättä johda siihen orkkuun, niin miksi suudella, jos siitä toisesta ihmisestä ei aidosti tykkää? Eli suuteluun useammin liittyy tunteet.

Hoksaattekohan ajatukseni..?

Vierailija

Tulee vähän harmi tätä lukiessa, että mistä sitä jää oikein paitsi kun ei se suutelu tunnu yhtään miltään itsestä. No ällöttävältä kyllä, mutta siis tunnetasolla. Seksistä ja läheisyydestä tulee kyllä aivan mielettömät kiksit, ihan vain vaikka kädestä tarttumisesta, mutta suutelu lähinnä lässäyttää sen tunnelman. Miksi?! Olisi kiva nauttia siitä kun mieheni kuitenkin pitäisi suutelemisesta ja kiihottuu siitä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän harmi tätä lukiessa, että mistä sitä jää oikein paitsi kun ei se suutelu tunnu yhtään miltään itsestä. No ällöttävältä kyllä, mutta siis tunnetasolla. Seksistä ja läheisyydestä tulee kyllä aivan mielettömät kiksit, ihan vain vaikka kädestä tarttumisesta, mutta suutelu lähinnä lässäyttää sen tunnelman. Miksi?! Olisi kiva nauttia siitä kun mieheni kuitenkin pitäisi suutelemisesta ja kiihottuu siitä..

Sä et ole sinut itsesi kanssa kaikilla osa-alueilla? Suutelu on niin tunnepuolen asia, että siihen todella tarvii sen tunteen, että pystyy nauttiin.

Ehkä et mielestäsi osaa sitä? Tai tuntuu, että mies pääsee liian lähelle sua ja sun suojamuuri pääsee rapiseen?

Tai sitten sekin, että mies ei vaan osaa ja et siksi nauti?

Vierailija

Hassua. Itselleni suutelu taas on jotain, mitä voi tehdä melkein kenen kanssa tahansa. Rakastan suutelemista! Seksiä sen sijaan en ikinä pystyisi harrastamaan kuin ihmisen kanssa, kenet tunnen hyvin ja olen seurustellut pitkään. Seksiä en olekaan harrastanut kuin pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa. Suudeltua sen sijaan tulee aika useinkin, en edes pidä sitä pettämisenä, koska minulle se on niin "arkipäiväinen" asia. Tosin olen itse kai aika rajoittunut seksin suhteen, joten ehkä siksi pidän seksiä hyvin henkilökohtaisena ja yksityisenä asiana, jota ei jaeta kenen tahansa kanssa. Sillä on kuitenkin vakavia seurauksia, kuten raskaus tai sukupuolitaudit. Suutelemisesta saa korkeintaan jonkun huuliherpeksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä et ole sinut itsesi kanssa kaikilla osa-alueilla? Suutelu on niin tunnepuolen asia, että siihen todella tarvii sen tunteen, että pystyy nauttiin.

Ehkä et mielestäsi osaa sitä? Tai tuntuu, että mies pääsee liian lähelle sua ja sun suojamuuri pääsee rapiseen?

Tai sitten sekin, että mies ei vaan osaa ja et siksi nauti?

Olen sinut ja aivan hillitön, itsevarma ja estoton esim. sängyssä ja nautin aivan sietämättömästi seksistä ja elämästä muutenkin, hyvä suutelijakin kuulemma olen, se vain tuntuu vastenmieliseltä, kuola ällöttää, hirveä turn off. Eikä ole väliä kenen kanssa suutelusta kyse, en nauti siitä sen enempää oli kyse suutelusta jonkun puolitutun tai rakkaan aviomieheni kanssa. Niin upeaa ja jumalaista julkkismiestäkään ei ole, että voisin kuvitellakaan. Olen siis tuon viitosviestin kirjoittaja ja kerran tosiaan oksensinkin pitkin sänkyä kun aviomieheni yritti kielisuudelmaa kesken kiihkeimmän seksin. Koskettelu, lähelle vetäminen ja sellainen saa kyllä sukat pyörimään jaloissa, esim kädestä kiinni pitäminen ostoksilla yms. Eikä siis väliä suudellaanko missä tilanteessa, yhtä vastenmielistä. Pusuttelu, siis sellainen että huulet vain koskevat toisiaan, on aivan ihanaa kyllä ja esim. otsalle suukotus, mutta kaikki mihin liittyy kuolaa, ehei. Mitä en ymmärrä mitenkään kun otanhan minä mielellään suihinkin ja eritteet ei ole muuten mikään ongelma, eihän kuola edes haise tai maistu miltään....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat