Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetätkö vieraiden nähden?

Vierailija

Esim. kotona niin, että teillä on kavereita tai sukulaisia kylässä?

Kommentit (13)

Vierailija

En usko, että muslimit pitävät julkisesti imettävistä äideistä. Mitä siitä tuumitte, koska te julki-imettäjät olette melko usein vasemmistolaisia ja vihreitä?

Vierailija

Imetän, eipä olisi tullut mieleenkään olla imettämättä. Jos vierasta imetys häiritsee, niin voi itse katsoa peiliin ja miettiä miksi näin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko, että muslimit pitävät julkisesti imettävistä äideistä. Mitä siitä tuumitte, koska te julki-imettäjät olette melko usein vasemmistolaisia ja vihreitä?

Koti ei ole julkista tilaa. Ja itse kysymykseen, imetin.

Vierailija

Mitä ihmettä? Imetän tasan, jos vauvallani on nälkä. Tissejä en esittele, mutta en anna vauvani huutaa nälkäänsä jos meillä sattuu olemaan vieraita. Jos ei lapsen syöttäminen muiden nähden kelpaa, ei tartte tulla meidän pikkuista vauvaa katsomaan. "Isot vauvat" on eri juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Imetän tasan, jos vauvallani on nälkä. Tissejä en esittele, mutta en anna vauvani huutaa nälkäänsä jos meillä sattuu olemaan vieraita. Jos ei lapsen syöttäminen muiden nähden kelpaa, ei tartte tulla meidän pikkuista vauvaa katsomaan. "Isot vauvat" on eri juttu.

Minä ainakin kävin imettämässä makuuhuoneessa, ja mies sai viihdyttää vieraita. Muutama äitikaveri oli poikkeus, muiden nähden en halunnut imettää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Imetän, eipä olisi tullut mieleenkään olla imettämättä. Jos vierasta imetys häiritsee, niin voi itse katsoa peiliin ja miettiä miksi näin on.

Entäpä sen jälkeen kun vieras on pohtinut ja löytänyt syitä miksi häntä häiritsee todistaa imetystä. Vieras saa siirtyä toiseen huoneeseen imetyksen ajaksi - tai lähteä teiltä pois? Kiemurrella kiusaantuneena kun imetät?

Vierailija

Imetän parin ystäväni (naispuolisten aikaan), mutta jos kylässä miespuolisia ystäviä niin en imetä. Minulle imetys on ollut todella hankalaa ja vauva on semmoinen että joutuu jatkuvasti korjaamaan otetta, asettamaan tissin suuhun ja siihen päälle suihkutissit, joihin vauva meinaa tukehtua ja kun hän irrottaa otteen tissistä niin maito suihkuaa puolen metrin päähän.... Sitten vielä joku ihmettelee ääneen miksen täysimetä, eihän se ole "kuin laitta harso eteen ja tissi suuhun" 😁

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat