Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso penis on yliarvostettu ja käytössä toimimaton!

Vierailija

Ihmettelen totisesti, mitä hehkutettavaa isossa, paksussa peniksessä on?! Itse olen naisena "pienipaikkainen" ja mieheni normaalia suurempi varustus on aina ollut todella suuri ongelma seksuaalisessa kanssakäymisessä. Kivut aktissa ja pitkään aktin jälkeen ovat saaneet koko seksin tuntumaan vastenmieliseltä.

Miten ihmeessä peniksen saisi "pienentymään" ja esim. terskan luonnollisesti kaventumaan? Eipä varmaan mitenkään. Vaihtaisin mieheni peniksen ihan milloin vain pienempään versioon. Harmi etten itse miehestä ole valmis luopumaan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Täällä sama juttu. Surettaa ettei seksistä pysty täysin nauttimaan kun pitää koko ajan varoa ja jännittää milloin taas sattuu. Ja kaikkea on kokeiltu. Paras puudute tuntuu olevan kaatokänni, ja silloinkin sattuu jälkeenpäin. Muistelen lämmöllä aiemman poikaystäväni ohutta vehjettä, tyyppi tosin oli ihmisenä ihan karmea.

Vierailija

Jotain medianlukutaitoa peliin. Ei kukaan nainen ole väittänyt ison peniksen olevan parempi, vaan tuo on lähinnä miesten ihannoima juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotain medianlukutaitoa peliin. Ei kukaan nainen ole väittänyt ison peniksen olevan parempi, vaan tuo on lähinnä miesten ihannoima juttu.

Ai eikö kukaan? Höpölöpö. Koolla ON väliä.

Vierailija

Naisten kannalta kätevää kuinka koko on aina miehen vika. Liian iso, liian pieni. Kestossa sama liian nopee, kestää liian kauan. Sanokaa nyt naiset että jollakin on sopiva. Ihan oikeasti jollain on pakko olla sopivan kokoinen.

Vierailija

Teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Hyväksy se. Kun ihmiset on luotu yhteen, seksi on luonnollista ja nautinnollista.

Vierailija

Ap on oikeassa. 8 tuumaa on ihan riittävä pituus ja 6 tuumaa ympärysmitta. Ameerikoissa Teksasissa ovat asian tutkineet. Miehelläni on tuollainen pikku meisseli ja minun liukkaassa kolossani se tekee "huippukivaa". (Tämä ei ollut liikkeen mainos).

Vierailija

Paras on keskikokoinen eli joku 10-15 ja paksuhko. Muuten mulla hakkaa takaapäin kohdunsuuhun mitä INHOAN. Mut naisia on erikokoisia. Kyse on yhteensopivuudesta

Vierailija

Jossain ohjelmassa oli että iso penis mahtuu perseeseen paremmin ja syvemmälle.
Voitteha te hankkia myös jonkun pillun venyttimen, sekään ei auta jos on liian paksu, mutta ensimmäisen lapsen jälkeen menee vaikka poikittain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisten kannalta kätevää kuinka koko on aina miehen vika. Liian iso, liian pieni. Kestossa sama liian nopee, kestää liian kauan. Sanokaa nyt naiset että jollakin on sopiva. Ihan oikeasti jollain on pakko olla sopivan kokoinen.

Suurimmalla osalla on sopivan kokoinen! Vaihteluväli on vain virkistävää. Toki isompi säväyttää enemmän ensin, mutta kun mies on mukava, niin sitten ei koko ole olennainen (kunhan ei ole mikro...).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. 8 tuumaa on ihan riittävä pituus ja 6 tuumaa ympärysmitta. Ameerikoissa Teksasissa ovat asian tutkineet. Miehelläni on tuollainen pikku meisseli ja minun liukkaassa kolossani se tekee "huippukivaa". (Tämä ei ollut liikkeen mainos).

Hahaha, 8 tuumaa on 20,3 senttiä. :D Ehkä alle 5 %:lla on oikeasti sen kokoinen vehje. :D

"Iso penis" on kyllä suhteellinen käsite. Itselläni on täydessä erektiossa 16-senttinen, ympärysmitta n. 13,5-14 cm. Olen kuullut useammasta suusta ylistyksiä kullini koosta ja erityisesti stondiksien kovuudesta, ja moni on jopa sanonut sitä "ihanan isoksi" jne. En sitten tiedä, miten paljon tuossa on kohteliaisuuslisää mukana. Eräs nainen jopa kysyi mittaa, jota sitten kehotin arvaamaan. Arvaus oli "no jotain melkein 20 cm!" Jotenkin tuntuu vähän siltä, että moni nainen arvioi pituudet pahasti yläkanttiin. Etenkin jos seisovaa kullia katsotaan sieltä kiveksien puolelta, niin kyllähän se 15-senttinen peruskyrpäkin aika majasteettiselta saattaa näyttää, kun seisoo oikein kunnolla.

Vierailija

iso on aika hankala etenkin kun haluan olla miehen päällä. Aiemmassa suhteessa mies oli keskikokoa ja ratsuttelu oli paras mahdollinen asento ja sain aina orgasmin. Nykyinen on paljon suurempi kooltaan ja en pysty ottamaan vehjettä sisääni kokonaan. Muutenkin saa varoa kipua tietyissä asennoissa. Voin sanoa, että iso näyttää hyvältä, mutta ei välttämättä siltä tunnu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat