Mulla on niin kauan vientiä, kunnes miehet kuulevat mun iän.

Vierailija

He luulevat mua paljon nuoremmaksi, ikäisekseen. Kun kuulevat, että olen 44 ja mulla on täysikäinen lapsi, he kaikkoavat. Hassua.

Sivut

Kommentit (17)

Hieroja
Seuraa 
Liittynyt6.12.2015

Antaa heidän luulla nuoremmaksi ja pakkoko sitä ikää on kertoa. Mieltä vain lämmittää kun nuori haluaa minua. Vasta yksi kolmekymppinen kaunotar hieronnan päätteeksi halusi minua. Kyllä oli nautinto molemmille  ((:

Ja totuushan on, että viini vain paranee vanhetessaan.

Ihanan hyvää ja rentouttavaa hierontaa

Vierailija

Mun äidiltäni kysyttiin vähän aikaa sitten alkossa paperit kun näytti myyjän mielestä niin nuorelta. Äitini on 50.
Hänellä riittäisi myös vientiä, mutta naimisissa on ja pysyy.

Vierailija

Sama ongelma. Nykyisin olen ottanut tavaksi heti varoittaa iästäni jos joku osoittaa kiinnostusta. Töissä yksi 25-vuotias alkoi flirttailla ja huumorilla sitten heitin jossain vaiheessa että älä sie poika viitti kiusoitella, melkein äitis ikäistä naista. Meni ihan hämilleen ja kysyi ikääni. Olen 41, hän oli kuulemma luullut max 30-vuotiaaksi. En edes mielestäni ole erityisen nuoren näköinen.

Vierailija

Mitä tarkoitat viennillä? Seksisuhteita, tanssipartnereita vai mitä. Eihän kukaan tarvitse kuin yhden miesystävän. Miksi pitäs kelvata monelle. En nyt ihan ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat viennillä? Seksisuhteita, tanssipartnereita vai mitä. Eihän kukaan tarvitse kuin yhden miesystävän. Miksi pitäs kelvata monelle. En nyt ihan ymmärrä.

En tiedä, mihin vastaat, mutta ei mulla ole ongelmaa. Esitin havainnon. Yleisenä huomautuksena, että kaikki eivät halua parisuhdetta eivätkä tarvitse yhtäkään miesystävää.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat