Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viipaleita-blogin Satu on kuollut

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko

Meinaatko että joku on postannut Satun blogiin valheellista tietoa ja kommentoijia viedään kuin pässiä narussa?

Vierailija

Oliko tämä sama bloggaaja, joka vuosia sitten kertoi edellisen miehensä menehtymisestä aivoverenvuotoon tjsp? Jokin blogissa vaikutti tutulta, mutta en arkistoistakaan löytänyt tekstejä ajalta ennen nykyistä miestä. Oliko hänellä aikaisemmin toinen blogi?

Olen melkein päivälleen samanikäinen kuin Satu, vaikka täysin erilaista elämää elänyt, siksikin tämä kosketti.

Vierailija

Oho, en edes tiennyt että hän oli sairas. Osanotto omaisille. Joskus luin sen kertomuksen lapsenlapsestaan joka kuoli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä sama bloggaaja, joka vuosia sitten kertoi edellisen miehensä menehtymisestä aivoverenvuotoon tjsp? Jokin blogissa vaikutti tutulta, mutta en arkistoistakaan löytänyt tekstejä ajalta ennen nykyistä miestä. Oliko hänellä aikaisemmin toinen blogi?

Olen melkein päivälleen samanikäinen kuin Satu, vaikka täysin erilaista elämää elänyt, siksikin tämä kosketti.

Sama on. Paljon on ollut murheita tuossa perheessä.

Vierailija

Satu on menettänyt aviomiehen, oman pojan ja tyttärentyttären. Nyt jäi 8 lasta ja 7 lastenlasta kaipaamaan häntä :( Osanotto perheelle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Satu on menettänyt aviomiehen, oman pojan ja tyttärentyttären. Nyt jäi 8 lasta ja 7 lastenlasta kaipaamaan häntä :( Osanotto perheelle!

Muistin aviomiehen kuolleen. Mihin hänen lapsensa menehtyi?

Olen itsekin menettänyt lapseni.
Voimia ja osanottoni perheelle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat