Mieheni sanoo minua pettäjäksi koko ajan

Vierailija

En ole häntä edes pettänyt mutta nyt noin kahden viikon ajan olen melkein jok päivä kuullut lähemmäs 5kertaa "pettäjä" yhtäkkiä vain sanonut jos esimerkiksi olen jotain puhunut. Tai sit vaan kun katsomme tvtä.. Mikä vikana? Taitaa hänellä olla joku muu mutta yrittää vierittää sen mun niskoille. En tiedä missä hän voisi pettää muutakun "töissä" koska yleensä olemme yhdessä aina..? Kertokaa mitä itse ajattelette?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sano, että en ole pettänyt mutta oletko sinä kun nyt yhtäkkiä syytät minua? Jos ei syyttely lopu niin se on pariterapia tai ero, sinä et ala kuuntelemaan syytöksiä turhasta.

Vierailija

Ehkä olit puoli tuntia baarin vessassa vieraan miehen kanssa niinkuin tuo oma akka?
Nyt itkee ettei mitään ole tapahtunut ja pitää naurettavana että luulen hänen pettäneen.

Vierailija

Kauanko olettekaan olleet yhdessä?

Ja onko tämä ilmiö ilmaantunut aivan uutena, eikä miehesi ole ennen heitellyt sinulle herjoja ? Ehkä se alkaa taas mielenterveysongelmat oireilemaan, kun tulee lunta.

Vierailija

Ihmettelen kyllä välillä missä oloissa ihmiset elävät ja täysin vapaaehtoisesti. Minulla on ainakin mieheni kanssa hauskaa ja rento meininki. Jos hän alkaisi yhtäkkiä pelottavan ja skitsofreenisen oloiseksi kuten AP:lla, hän voisi muuttaa pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä itse ajattelette?

Kuulostaiisi todella loukkaavalta jos mies käyttäytyisi tuolla tavalla. En olisi kuunnellut tuota ensimmäistä kertaa pidemmälle ennen kuin olisin miehelle kertonut että tuo loukaa ja haluan tietää mistä on kyse, miksi hän nimittelee minua pettäjäksi.

Vierailija

Jostain syntynyt epäilys, jonka vuoksi aluksi todennut asian ohimennen, etkä ole ensimmäiseen toteamiseen tarttunut. Toinen vaihtoehto on, että mielenterveys ei ole kohdallaan ja haluaa loukata. Ei kannata sietää, vaan selvittää minkä takia tuollaista puhuu.

Vierailija

Miksi et kysy siltä? Musta on omituista kun ihmiset ei puhu keskenään vaan tullaan netistä kysymään että mitä se tarkottaa. Miten te pystytte olemaan puhumatta puolison kanssa?

Vierailija

No jos sulla on se mun exä niin onnea vaan! kohta et saa mennä edes ovesta pihalle ilman häntä ja puhelintasi  ja tietokonettasi aletaan tarkkailemaan,  ja syyttelemään ihan päättömistä. Jos teet oman pääsi mukaan niin saat turpaasi. Parempi lähteä, jos mitään aihetta ei tosiaan ole. Kohta sulla ei saa olla ystäviäkään enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy siltä? Musta on omituista kun ihmiset ei puhu keskenään vaan tullaan netistä kysymään että mitä se tarkottaa. Miten te pystytte olemaan puhumatta puolison kanssa?

Jos miehellä on vaikka epäluuloinen persoonallisuushäiriö niin semmosen kanssa ei paljon keskustella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on vaikka epäluuloinen persoonallisuushäiriö niin semmosen kanssa ei paljon keskustella.

No kuka sellaisen kanssa on muutenkaan? Joku masokisti? Mä en tajua ihmisiä. Eikö kannattaisi hankkia mukavaa seuraa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kuka sellaisen kanssa on muutenkaan? Joku masokisti? Mä en tajua ihmisiä. Eikö kannattaisi hankkia mukavaa seuraa?

Se ei tule heti ilmi, voi mennä parikin vuotta. Eli alkuhuuman jälkeen alkaa ilmetä. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija

Kyllä vaikuttaisi siltä, että on kuullut susta jotain juoruja.

Jos itse olisi mokannut, niin eihän se asiasta numeroa tekisi. Vasta riita tilanteessa sua syyttäisi, jos itse olisi pettänyt.

Ihmeen kärsivällisesti olet tuollaista kuunnellut, olisin jo ekasta vaatinut tilille. Jutustelun paikka.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat