Kuukautiset ällöttää

Vierailija

18-vuotias opiskelija tässä hei. Mä tajusin äsken pelkääväni sitä, että kuukautiseni taas joku päivä tulevat. Menkkoja mulla ei siis nyt ole muutamaan vuoteen tullut anoreksian takia (nyt bmi 13.. joten eivät lähiaikoina alakaan). Ekat menkat mulle tuli 11-vuotiaana. Miten saisin hälvyteltyä tätä tyhmää pelkoa/ällötystä? Samaten seksin ajatteleminen saa minut nykyään yökkimään, vaikka ennen siitäkin tykkäsin. Joo, anteeksi suorasanaisuus ja kenties outo aloitus...

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin terapiaan.

Maksa mun terapia. Psykiatrisella hoitajalla käyn ja päiväosastolle oon jonottanut kolme kuukautta jo. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Öh? Opettele sietämään kaikenlaisia muitakin asioita, jotka ällöttävät? Löysää pipoa?

Siedänhän mä, mutta tällä hetkellä tää on asia, joka estää mua sataprosenttisesti omistautumasta parantumiselle. En halua, että ne alkavat taas. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin terapiaan.

Ei sinne niin vaan mennä. Julkisella puolella ei juurikaan terapiaa saa. Yksityisellä puoella maksaa 70-100 euroa kerta eli lähes kolme hunttia vähintään kuukaudessa menisi jos kerran viikossa kävisi. Kelalta voi tuohon hakea tukea, saattaa saada, saattaa olla saamatta ja tuki ei kestä kuitenkaan kuin kolme vuotta..

Vierailija

Hormonikierukka ja menkat loppuu kuin seinään. Ei ole ollut kahteen vuoteen pisaraakaan vuotoa.

Mutta en tiedä määrääkö lääkäri taustallasi tuota. Mutta jos henkisen hyvinvointisi kannalta olisi ok niin en iedä miksi ei?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisithan syödä e-pillereitä, niin tulevat sentään vain harvoin ja tiedät aina täsmälleen, koska ne tulevat.

Koskaan en oo käyttänyt, joten ei oo kokemusta :) Sekoittavatko pillerit mielialan tms kehon luonnollisen toiminnan ihan kunnolla? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisithan syödä e-pillereitä, niin tulevat sentään vain harvoin ja tiedät aina täsmälleen, koska ne tulevat.

Koskaan en oo käyttänyt, joten ei oo kokemusta :) Sekoittavatko pillerit mielialan tms kehon luonnollisen toiminnan ihan kunnolla? ap

Hyvin sopivat pillerit ei sekoita mitään. Jos sekoittaa, ne vaihdetaan. Itselläni on ollut hyviä kokemuksia pelkästään. Kokeilemallahan se selviää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hormonikierukka ja menkat loppuu kuin seinään. Ei ole ollut kahteen vuoteen pisaraakaan vuotoa.

Mutta en tiedä määrääkö lääkäri taustallasi tuota. Mutta jos henkisen hyvinvointisi kannalta olisi ok niin en iedä miksi ei?

Pistetään tämä korvan taakse! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etköhän ole kroppasi toiminnan jo sekoittanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etköhän ole kroppasi toiminnan jo sekoittanut.

Eli jos kerran on vaikka katkaissut kätensä, voi ihan hyvin murtaa toisenkin kun alkuun on jo päässyt? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikutat keskenkasvuiselta kakaralta.

Siksi etten tunne oloani mukavaksi kuukautisia ajatellessa? Vai siksi etten ole koskaan hormonaalisia ehkäisyvälineitä käyttänyt? Vai sen takia etten ole 18 ikävuottani vanhempi? En käy terapiassa? Sairastan syömishäiriötä? Kysyn neuvoja?

Please, perustele kantasi... ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat