Linnan juhlat 2015: kuka lesbopari?

Vierailija

Ehdin nähdä vilaukselta kättelystä tulleen naisparin takaa päin, ja jäi hirveästi häiritsemään, että ketkä olivat kyseessä. Eli tietääkö joku, keitä naispareja on linnassa tänä vuonna?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Minäkin tahtoisin tietää ja samoin taas tahtoisin tietää, miksi se toinen oli pukeutunut miesmäisesti, kun kerran lesbo rakastaa naista.

Olen kysellyt aikaisemminkin ja en ole koskaan saanut vastausta.

Kaunnita olivat.

Vierailija

Ainakin yksi pari oli Tinja-Riikka Korpela (Suomen jalkapallomaajoukkueen maalivahti) puolisoineen. Ja ei, kumpikaan ei "näyttänyt mieheltä", ihan olivat pitkissä mekoissa molemmat.

Oli siellä useampiakin, mutta eivätpä jääneet mieleen sen enempää kuin homoparit, heteroparit tai saattajan kanssa tulleetkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi huonosti pukeutuneita ja anteeksi, mutta rumia lesbopareja. Homoparit ovat siistin ja asiallisen näköisiä miltei aina.

Ehkä heidän tarkoitus ei olekaan olla "kaunis lesbopari"? Puhutko muuten aina pariskunnista tyyliin "lesbopari", "homopari", "heteropari"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi huonosti pukeutuneita ja anteeksi, mutta rumia lesbopareja. Homoparit ovat siistin ja asiallisen näköisiä miltei aina.

He eivät ilmeisesti koe tarpeelliseksi noudattaa heteronormatiivista pukukoodia, jossa nainen koristautuu kuin joulukuusi ja paljastaa kaiken mitä vain voi paljastamatta kuitenkaan "liikaa".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahtoisin tietää ja samoin taas tahtoisin tietää, miksi se toinen oli pukeutunut miesmäisesti, kun kerran lesbo rakastaa naista.

Kaunnita olivat.

Miksi heteromies pukeutuu miesmäisesti kun kerran heteromies rakastaa naista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaunnita olivat.

Identiteetti, ystävä hyvä, on hyvin monimutkainen asia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaunnita olivat.

Jotkut lesbot tykkää maskuliinisesti pukeutuvista naisista. Missä on sanottu että kaikkien lesbojen pitää tykätä feminiinisistä naisista? Jotkut heteronaisetkin tykkää feminiinisistä miehistä jne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaunnita olivat.

Ai naisesta tulee mies, kun se laittaa miehen puvun päälleen?

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta kyllä lesbotkin rakastuvat ihan niihin ihmisiin, mitä heidän rakastamansa naiset ovat, eivät iltapukuihin, naiselliseen kampaukseen ja meikkiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi pari oli Tinja-Riikka Korpela (Suomen jalkapallomaajoukkueen maalivahti) puolisoineen. Ja ei, kumpikaan ei "näyttänyt mieheltä", ihan olivat pitkissä mekoissa molemmat.

Oli siellä useampiakin, mutta eivätpä jääneet mieleen sen enempää kuin homoparit, heteroparit tai saattajan kanssa tulleetkaan.

Eikä siinäkään ole mitään pahaa jos joku lesbo haluaa näyttää mieheltä tai identifio itsensä enemmän mieheksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat