Kuulin vastikään, että ainakin yksi pari on saanut lapsen luovuttamillani sukusoluilla.

Vierailija

Olen iloinen, että olen voinut olla avuksi. Kahdella ei ole onnistunut ja yhdellä on vielä alkioita pakkasessa. Toivon heillekin onnea hoitoihin. Olen siis luovuttanut kahdesti, neljälle naiselle/parille. Mietin, vieläkö kerran luovuttaisin kun munasoluista on pulaa.

Ei sen tärkeämpää. En viitsi ystäville ja tuttaville puhua liikaa asiasta, osa ei ymmärrä.

Kommentit (11)

Vierailija

Missä olet luovuttanut kun olet noita tietoja saanut? Itse olen luovuttanut AVA-klinikalla ja sanottiin, ettei niitä tietoja kerrota että onko lapsia tullut vai ei. Olisi ollut kyllä mielenkiintoista tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä olet luovuttanut kun olet noita tietoja saanut? Itse olen luovuttanut AVA-klinikalla ja sanottiin, ettei niitä tietoja kerrota että onko lapsia tullut vai ei. Olisi ollut kyllä mielenkiintoista tietää.

Väestöliitolla :) Piti kysyä tuloksista ihan lain vuoksi, sillä yhden ihmisen luovuttamista soluista saa syntyä jälkeläisiä vain viiteen perheeseen (ei koske omaa perhettä). Jos haluan, voin vielä luovuttaa, mutta onhan se toki oma projektinsa. Ap

Vierailija

Ja parinkymmenen vuoden päästä toisen äidin tyttö ja toisen äidin poika rakastuvat toisiinsa tietämättä olevansa puolisisaruksia. Onnea epäeettiselle tielle ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja parinkymmenen vuoden päästä toisen äidin tyttö ja toisen äidin poika rakastuvat toisiinsa tietämättä olevansa puolisisaruksia. Onnea epäeettiselle tielle ap.

Todennäköisyys lähes 0%

Vierailija

Olen luovuttanut Avalla ja sieltä olen saanut tietää, että lahjoittamistani on syntynyt kaksi lasta ja yksi raskaus oli silloin menossa. Sanoivat, että voi soittaa, jos haluaa tietää tilanteen. Näin ainakin 5 vuotta sitten.

Vierailija

Jossain luki että omat lapset olisi hyvä olla tehtynä kun luovuttaa. Osaatko ap sanoa tähän syytä? Mä oon miettinyt paljon luovuttamista, mutta saatan haluta vielä itse yhden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että omat lapset olisi hyvä olla tehtynä kun luovuttaa. Osaatko ap sanoa tähän syytä? Mä oon miettinyt paljon luovuttamista, mutta saatan haluta vielä itse yhden.

Mulle ei sanottu tuollaista, sain yhden vielä luovutusten jälkeen ja olen vasta 31v. eli aikaa on vielä saada lisääkin. :)

Vierailija

Teillä on sitten kiva perhetapaaminen kun luovutetuista sukusoluista alkunsa saaneet tulevat katsomaan biologista äitiä ja sisaruksia :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teillä on sitten kiva perhetapaaminen kun luovutetuista sukusoluista alkunsa saaneet tulevat katsomaan biologista äitiä ja sisaruksia :)

Minua ei ainakaan haittaa. Tokikaan en ole äiti millään tavalla tälle lapselle ja olen jo luovuttaessani allekirjoittanut luvan yhteystietojeni antamiseen. Utelias olen tietysti, mutten mieti asiaa juurikaan :) ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat