Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karu totuus: Miehen elemä ei ole ikinä onnelista, ellei kainalosta löydy 17-19v tyttöystävää!

Vierailija

On nuo 17-19v naiset vaan niin paljon parempia kuin +25v naiset.

Se feminiinisyys vielä tallella. Iho pehmeä ja kasvot nuorekkaan feminiiniset. Terhakat rinnat ja kiinteä peppu! Iloinen ja utelias luonne!

Mies ei voi olla täysin onnellinen ilman nuorta naista. Se on totuus, jota ei haluta myöntää.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Paska! Oon jo 21. Nyt ei kukaan huoli. Eikun hetkonen, vain +25-vuotiaat naiset ovat rupsahtaneita. Olenko minä jossain limbossa? 

Vierailija

Aika hurjaa jos pitäisi parin vuoden välein vaihtaa nuorempaan. Puhumattakaan siitä, että 17-19v tyttöjä on tarjolla Suomessa ehkä n. 90 000kpl jos sitäkään (jos yksi ikäluokka on n. 60 000 lasta ja näistä puolet tyttöjä, kolmesta ikäluokasta). Yli 17v poikia ja miehiä taas on aika paljon enemmän. Miten ajattelit asian järjestää, että kaikki voisi olla onnellisia? Vai onko tarkoituskin, että vain muutama ns. Alfamies saa olla onnellinen? Entä jos nämä 17-19v tytöt eivät haluakaan olla esim. yli 25 vuotiaiden miesten kanssa?

Vierailija

Ei hitsi kun aina tekis niiiin paljon mieli nähdä sinne ruudun toiselle puolelle, että minkänäköinen ja oloinen tyyppi tälläisiä aloituksia kirjoittelee :D ei voi olla ihan kaikki kohdallaan....

Hähähä

Vierailija kirjoitti:
Ja se ujous, epävarmuus ja kokemattomuus!

Se, millainen itse olet ollut nuorena, ei kerro sitä mitä muut ovat tänä päivänä ;)
T. Sosiaalinen, itsevarma ja kokenut, mutta uudet kikat nopeasti oppiva

Vierailija

Tämä mt-tapaus vaan jaksaa jatkaa ja jatkaa :D

Isäni olisi kyllä aika irvokas tapaus, jos kainalosta löytyisi 19-vuotias neito. Kuten myös 99% yli kolmekymppisistä miehistä.

Mutta tokihan ap saa fantasioida. Jatkossa voisi olla hyvä kirjoittaa näitä ajatuksia kuitenkin ihan privaatisti päiväkirjaan. Jankkaus täällä ei saa kuin sääliä osakseen.

Vierailija

No eipä kyllä ihan joka mies tuon ikäistä elämäänsä kaipaa. Minä, 18v kelpasin ulkonäköni ja luonteeni puolesta lähes 10 vuotta vanhemmalle miehelle, mutta sanoi ettei seurustelusta tule ikinä mitään ikäni tähden. Olemme yksinkertaisesti niin erilaisissa elämäntilanteissa, etten enää itsekään näkisi sen toimivan, vaikka edelleenkin olen hyvin ihastunut. Väitän olevani ikäiseni tasolla kypsyydessäni, mutta on kymmenen vuotta vanhemmalla jo ihan erilaiset näkemykset elämästä. Ei ne nuorempien perään olevat miehet niistä mitään tyttöystäviä halua tehdä, vaikka sänkyyn kelpaisivatkin...

mies-44

En tosta luonteesta tiedä. Kyllä nuoret naiset on keskimäärin aika vaikeita tapauksia. Toki kauniilla yksilöillä on varaa ollakin. 

Mut komppaan silti :)

Vierailija

Rietas ja onnellinen mies joka on itseään vanhemman kanssa. Molemmat yli 40...

Älä dissaa vain iän vuoksi. Nuorissa mitään vikaa ole. Ne on vaan tietyt ukot jotka säälittävästi yrittää itselleen liian nuoria on tod noloja.

Huomaatko kun matkin teini-ikäisiltä lapsiltani matkittua puhe tapaa?

Kuitenkin mä olen niitä jotka antaa naisille pakit koska olen varattu. Voisin vaikka kehua itseäni mutta en enempää viitsi.

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

Kummallista, että oma miehenpenteleeni meni kuitenkin sairastumaan masennukseen, vaikka minä 17-vuotias nainen hänen kainalostaan löydyinkin. Oikeasti, voin ihan rehellisesti sanoa että ei tuon ikäisillä sen parempaa vartaloa tai mielenhallintaa ole kuin kaksvitosillakaan tai sitä vanhemmilla, päinvastoin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat