Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehillähän taitaa olla usein takana valloittaminen ja voittaminen, jos iskevät varattua naista seksiä varten.

• ylös 2
  • alas 4

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mä veikkaan, että yleisin syy on avioliitto. Silloinhan sitä tulee mentyä varatun kanssa sänkyyn jopa joka ilta.

• ylös 21
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että yleisin syy on avioliitto. Silloinhan sitä tulee mentyä varatun kanssa sänkyyn jopa joka ilta.

Kiusallinen kysymys eli lyödäänpä se leikiksi.

• ylös 11
  • alas 7
Vierailija

Jos joku muukin on  valinnut miehen niin sen täytyy olla hyvä. Sama kuin pop tähtien palvonnassa.

Vierailija

Naiset harrastaa seksiä huomion vuoksi. Harvaa se seksi itsessään kiinnostaa, vaan siitä saatu huomio ja itsetunnon pönkitys.

• ylös 14
  • alas 15
Vierailija

Itsetunnon pönkitys. Saa tuntea itsensä paremmaksi kuin miehen vaimo. Naisten kesken kaikkihan on tunnetusti keskenään kilpailua.

• ylös 17
  • alas 9
Vierailija

Mä nautin seksistä varatun miehen kanssa, koska hän on ihminen johon luotan täysin. Molemmat elämme seksittömissä suhteissa ja hoidamme tämän tarpeen elämästämme näin. On riskittömämpää näin kun kumpikaan ei syystä tai toisesta halua erota. Ja seksi on aivan loistavaa, kun toiseen luottaa.

• ylös 7
  • alas 12
Vierailija

Olin vailla läheisyyttä ja seksiä. Hän oli ensimmäinen mies pitkästä aikaa, joka sytytti. 

Tästä on jo aikaa, uskoakseni mies ei jäänyt koskaan kiinni. Kumpikaan ei koskaan kuvitellut, että meidän välillä olisi romanssi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä nautin seksistä varatun miehen kanssa, koska hän on ihminen johon luotan täysin. Molemmat elämme seksittömissä suhteissa ja hoidamme tämän tarpeen elämästämme näin. On riskittömämpää näin kun kumpikaan ei syystä tai toisesta halua erota. Ja seksi on aivan loistavaa, kun toiseen luottaa.

En kysy riitaa haastaakseni, vaan puhtaasti mielenkiinnosta:

Olen huomannut, että hämmentävän usein pettämisestä puhuvat (nimenomaan siis pettäjät) tai pettämisseuraa hakevat tuntuvat korostavan juuri tuota luottamusta, luotettavuutta jne. Näin ulkopuolisen silmin kun asia on juuri päinvastoin; pettäjähän on jo todistanut olevansa epäluotettava. Luotettava pettäjä on jo itsessään paradoksi. Mistä tämä ilmiö mahtaa johtua?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Varattu mies pitää asiasta turpansa kiinni, eikä soittele perään. Siistiä seksiä ilman mitään jälkipuinteja.

• ylös 13
  • alas 6
Vierailija

En osaa kuvitella, kun ei ole kokemusta, mutta en ajattelisi syiden poikkeavan muiden miesten naimissyistä.

Vierailija

Yleensä naiset ei ala suhteeseen varatun kanssa. Yleensä ne miehet VALEHTELEE olevansa JUURI ERONNEITA. Jos mies sanoo olevansa EROAMASSA niin silloin nainen on ihan vaan TYHMÄ.

Vierailija

Primitiivinen kilpailuvietti. Mieheni petti minua ja tuo nainen tiesi vallan hyvin miehen olevan varattu. Kihersi jossain juhlissa tiedon tultua julki, että ihanaa, kun  ei tarvitse enää olla salassa. Palvoo miestä, rakkaustunnustuksia joka päivä somessa. Ovat nyt virallinen pari, nainen sai alkoholisoituvan miehen , jolla välit lapsiin tätä nykyä olemattomat.

Mies tietysti oli pääsyyllinen, tiedän. Ei näytä onnelliselta, vaikka nainen niin rakastaa.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Helppo seksi.
Sinkkuna en jaksanu enää etsiä "sitä oikeaa" kun kaikki äijät oli pillun peräs. Rupesin sit tapailee vaan varattuja seksin merkeissä. Kukaan ei itke kenenkään perään.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Miksi miehellä syy olisi valloittamisen halu ja naisella huono itsetunto? Eikö molemmilla sukupuolilla voi olla samat syyt. Jännitys, perhoset vatsanpohjassa, tunne jostain kielletystä jne.

• ylös 12
  • alas 5
Vierailija

Jännitys ja perhoset vatsassa tulee ihan tapaillessa vapaata miestä ja olen itse vapaa.

Vierailija

No olin ollut pitkään ilman seksiä ja tää mies jaksoi tarpeeksi kauan piirittää, niin lankesin ja tosiaan ihan vaan munaa teki mieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jännitys ja perhoset vatsassa tulee ihan tapaillessa vapaata miestä ja olen itse vapaa.

No varmaan joo, mutta haen sitä että miksi juuri naisella olisi se huono itsetuno peuhatessaan varatun kanssa ja mies olisi suuri valloittaja tehdessään saman?

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Aika moni varmasti panee varattua tietämättään. Ja jos puhutaan huomiosta, niin eikös se kaikki puhtoiset vaimotkin sitä mieheltään tai joltain muulta mieheltä halua?

Sivut