Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä asiahan ei mulle kuulu, mutta miksi jotkut kulkee toppatakissa vaika ulkona + 7 astetta :D ?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

No siinä olet kyllä ihan oikeassa ettei asia sulle kuulu. Kerran itsekin sen tiedät niin miks sitä edes kyselet?

Vierailija

En tiedä, mutta itseäni harmittaa kun ei millään pääse käyttämään ihania talvitakkejani. Viime talvenakaan ei päässyt ja nyt olisi vielä kaksi lisää :((

Vierailija

No+ 7 astetta nyt on ihan ok kulkea toppatakissa. Kyllä keväälläkin suurin osa kulkee talvivaatteissa kun mittari näyttää +7.

Vierailija

Alkoholisteilla ja huumeiden käyttäjillä on heikko pintaverenkierto, joten talvivaatteita tarvitaan jo keskellä kesää.

Vierailija

Kyllä mun mielestä tuo tuuli ja kosteus saa ilman tuntumaan kylmemmältä,kuin mitä on aurinkoisena,tyynenä pakkaspäivänä.

Vierailija

Itse olen opiskelija ja minulta löytyy vain kesä- ja talvitakki :D Täällä pirun etelässä ei talvella koskaan tiedä, että kumpikohan takki olisi parempi... Taitaa kuitenkin olla onneksi viimeinen talvi täällä, todennäköisesti muutan takaisin pohjoiseen, jossa on kunnon talvet <3

Vierailija

No mulla ei ainakaan oo viittä talvitakkia. On syystakki, villakangastakki ja toppatakki. Syystä kissa on kylmä. Villakangastakissa on kylmä ja se ei mätsää vaatteisiin ni vähissä on takit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat