Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyvän seksielämän edellytys, että miehellä rupeaa ns. mopo keulimaan alastoman.vartalosi nähdssään"

Vierailija

Niin?

Kommentit (12)

455

Mopo keulii jos nainen on samantasoinen miehen kanssa. Ongelmia tulee kun läski siiderivalas seurustelee normaalin miehen kanssa.

Vierailija

No ei. Oishan tuo hankala käydä esim saunassa jos miehellä ois keppi kovana koko ajan. Nousee tosin sekunneissa jos niin haluan ;)

Vierailija

Mun miehellä nousee minut nähdessään, jos häntä panettaa. Sillä ei ole juurikaan väliä olenko alasti vai en. Tosin usein olen silloin alasti hyvin pian:) En tykkää pitää miestä puutteessa vaikka itseäni ei juuri sillä sekunnilla panettaisikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä nousee minut nähdessään, jos häntä panettaa. Sillä ei ole juurikaan väliä olenko alasti vai en. Tosin usein olen silloin alasti hyvin pian:) En tykkää pitää miestä puutteessa vaikka itseäni ei juuri sillä sekunnilla panettaisikaan.

Nykyinen innostui kun sai katsomalla munan pystyyn. Siinä nyt vain on jotain kiihottavaa kun nainen katsoo lähietäisyydeltä omaa alastonta mulkeroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se, että naisella heti pillu kostuu, kun näkee miehen alasti.

Mä ainakin olen niin puutteessa aina, että noin käy.... sinkkunainen kun joutuu olemaan.

Vierailija

Kiva olis lapsille saunassa selitellä... ja aika sairaan pervo olis mieskin, jos lasten läsnäollessa muna pystyssä hengailis....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat