Suurin penis, jota olet saanut?

Vierailija

Pikkukikkelikeskustelun spin-off. Oliko peniksen koko yllätys miehen muuhun habitukseen verrattuna?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Hankala tietää minkäkokonen kelläkin on, mutta eksän peeniksen mittasin ja se oli mun mielestä tosi iso, 17cm ja paksu. Sattui aika paljon jossain asennoissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Iso on sellanen ettei sen kanssa voi panna, koska se on liian iso. Helsingissä törmäsin kerran sellaseen.

Samoin. Homma tyssäsi jo siihen, että kumi repesi kun yritin sitä saada paikoilleen. Oli ihan jäätävän kokoinen vehje.

Vierailija

Suurin on ollut pituudeltaan 21cm, ja vielä paksu kuin mikä. Luojan kiitos, että mies osasi asiansa ja tiesi miten sellaisen kanssa täytyy lähestyä. Oli muuten parasta seksiä koskaan.

Olen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä ja minulla on kai käynyt ilmiömäinen tuuri, kaikilla on ollut iso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suurin on ollut pituudeltaan 21cm, ja vielä paksu kuin mikä. Luojan kiitos, että mies osasi asiansa ja tiesi miten sellaisen kanssa täytyy lähestyä. Oli muuten parasta seksiä koskaan.

Olen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä ja minulla on kai käynyt ilmiömäinen tuuri, kaikilla on ollut iso.

Unohdin sanoa, että kummallisesti kaikkien näiden tyyppien ulkoinen habitus on korreloinut heidän vehkeisiinsä. -7

Vierailija

Kun kokeilin kädellä niin sanoin että ompa iso ja sen jälkeen huomasin että sehän jatkuki vielä muutaman sentin! O_o Mies oli n.172cm pitkä ja hoikka ja muutenkin jotenkin minikokoinen..paitsi sieltä. Oli ihana tyyppi ja kunnon naistenmies! Jalat maassa kuitenkin.

Vierailija

Oman miehen. Tarvinneeko sanoa että ei ole suomalainen mies. Normi kondomit ei mene päälle ei sitten millään ehjänä. Siksi käytiinkin testeissä melkein heti suhteen alussa että päästiin puuhailemaan ilman.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat