Liukuvoiteesta

Vierailija

Tuli tuosta penkomisketjusta mieleen, että onko liukkarin käyttö tosiaan niin yleistä kuin minkä kuvan täältä saa? Tuntuu, että lähes jokainen mamma sitä käyttää?
Itse en ole ikinä käyttänyt. Mihin sitä tarvii? Tuskin kaikki mitään perspanoja harrastaa?
Mistä sitä voidetta myydään? Apteekissa?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Apteekissa, isommissa päivittäistavarakaupoissa, netissä, erotiikkaliikeissä.

Mihin sitä tarvitaan? No kaikki eivät kostu ollenkaan tarpeeksi yhdyntään, nopeuttaa yhdyntään alkamista jos ei ole kauheasti aikaa, limakalvot kuivuu vanhetessa, jos pääasiallisena ehkäisynä on kondomi, liukuvoide muuttaa yleensä kokemuksen paremmaksi, ellei nainen kostu kuin niagaran putous. Tässä nyt joitain ei-perspano syitä.

Vierailija

Ok.
Ymmärrän, että joillakin voi olla kuivat limakalvot ja ei paljoa kostu, mutta palstalla tulee tunne, että suurin osa on tällaisia.
Ap.

Vierailija

Ei ole tullut vastaan.  

Enkä kyllä jaksaisi nylkyttääkään jos muija ei ihan luonnollisesti hoitaisi voitelua. Sehän on sama kuin miehellä ei seisoisi. Tosi kuumaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan.  

Enkä kyllä jaksaisi nylkyttääkään jos muija ei ihan luonnollisesti hoitaisi voitelua. Sehän on sama kuin miehellä ei seisoisi. Tosi kuumaa :D

No joo, vähän sama fiilis.
Ap.

Vierailija

Joskus ei vaan kostu vaikka kuinka yrittäisi ja silloin liukkari on hyvä olla olemassa :) Joskus taas kostuu niin paljon, että vähempikin riittäisi... 

Vierailija

E-pillereiden takia pitäis vetää 45min lämmittelyt että vois vedellä ilman liukkaria. Ennen e-pillereitä riitti 5min ja olin reisiä myöten valmis hommiin.

Semmost se on. Mut onhan tietysti pillun kostuminenkin yksi asia joka erottaa paremmat ihmiset meistä muista.

Vierailija

Meillä on ollut kahteen kertaan liukkaria käytössä, eli kahden lapsen syntymän jälkeen ekalla kerralla. Muuten sitä ei todellakaan tarvitse, päinvastoin kostun liikaakin. Katsotaan sitten vaihdevuosien aikana taas mikä on liukkarin tarve.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
E-pillereiden takia pitäis vetää 45min lämmittelyt että vois vedellä ilman liukkaria. Ennen e-pillereitä riitti 5min ja olin reisiä myöten valmis hommiin.

Semmost se on. Mut onhan tietysti pillun kostuminenkin yksi asia joka erottaa paremmat ihmiset meistä muista.

Nuo pillerithän vitun hyviltä kuulostaa :D

Mistä muuten voi tunnistaa käyttääkö nainen niitä vai ei? En mielelläni haksahtaisi pilleri-naiseen kun niistä tuntuu aiheutuvan niin paljon kaikenlaisia ongelmia ja seksikin ilmeisesti sitten vaan mekaanista jyystämistä ihan vaan jyystämisen vuoksi. Naisista tulee vihaisia, kiinnostuvat miehistä jotka ei kiinnostaisi niitä oikeasti, pillu kuin sahara jne. 

Vierailija

Käytin kotidopplerin kanssa liukuvoidetta (siis vatsan päälle) raskauden aikana. Oli halvempaa kuin siihen tarkoitettu geeli ja ajoi saman asian. Säilytin sitä ihan avoimesti dopplerin vieressä siellä missä olin viimeksi sattunut doppleria käyttämään, ja ainoastaan yhdet vieraat hihittelivät liukuvoiteen olemassaoloa keskenään. Mutta he olivatkin sitä sukupolvea jonka mielestä seksissä saattaa olla jotain kainosteltavaa tai naureskeltavaa, tai kukaties dopplerinkäytössäkin. En kokenut tarpeelliseksi selittää asiaa heille, joten minulla saattaa nyt olla hiukan kuiva maine. Who cares, en ole suunnitellut harrastavani heidän kanssaan mitään joten ihan sama mitä ajattelevat erittämistilanteestani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan.  

Ymmärrän kyllä ettei useimpia miehiä kiinnosta onko nainen kiihottunut vai, että mutta voisin käydä huorissakin jos vaan haluaisin tyhjentää kassit. Paljon pienemmällä vaivannäöllä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä tarvitaan? No kaikki eivät kostu ollenkaan tarpeeksi yhdyntään, nopeuttaa yhdyntään alkamista jos ei ole kauheasti aikaa, limakalvot kuivuu vanhetessa, jos pääasiallisena ehkäisynä on kondomi, liukuvoide muuttaa yleensä kokemuksen paremmaksi, ellei nainen kostu kuin niagaran putous. Tässä nyt joitain ei-perspano syitä.

Itse kyllä ihmettelen sitä, että miksi sitten pitää edes harrastaa seksiä, jos ei ole aika sitä harrastaa :0 Ja mistä tuo kostumattomuus johtuu, että on niin yleistä? Eikö ihmiset harrasta pitkää esileikkiä? Esileikkihän voi kestää puolitikin tuntia :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä ihmettelen sitä, että miksi sitten pitää edes harrastaa seksiä, jos ei ole aika sitä harrastaa :0 Ja mistä tuo kostumattomuus johtuu, että on niin yleistä? Eikö ihmiset harrasta pitkää esileikkiä? Esileikkihän voi kestää puolitikin tuntia :)

Siitä on tullut monelle suorittamista. Roskalehdissä käsketään panna tai on huono ihminen niin sittenhän pannaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen sitä, että sä syöt pillereitä, jotka tolla tavalla tuhoaa sun seksuaalisuutta. Onhan se ihan erituntuista omilla nesteillä kun liukkareilla. Jos tosiaan e-pillereiden kanssa normaalin seksin aloittaminen kestää jopa 45 minuuttia (joka nyt sinällään ei ole edes kauhean pitkä aika, vaikka toki voi siltä tuntua) niin miksi et käytä muunlaista ehkäisyä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat