Toimittaja Ulla Appelsiinin kirjoitukseen kommentti, eräs äiti kirjoittaa.

Vierailija

PettynytPäättäjiin2 5.12. 17:45 165
Jatkuu. Minä en ole aiemmin ollut mitenkään muukalaisvastainen, päinvastoin, en myöskään vasemmistolainen ajatusmaailmaltani, päinvastoin. Nyt en tiedä mitä ajatella, muuta kuin, että entinen sivistysvaltio Suomi on tosiaan entinen, turvaton. En tiedä mitä äänestää, kukaan ei aja minun etujani, enkä tiedä mitä tehdä. Tai tiedän, mutta se ei edistä Suomen kasvua, joten jääkööt mainitsematta. Kun Suomi ei välitä minusta, ahkerasta pienipalkkaisesta, rehellisestä suomalaisesta, en minäkään välitä enää isänmaastani.

En jaksa enää kuunnella päättäjien, mukaan lukien presidentin, anteeksi nyt, jargonia, että voi voi kun tilanne pääsi yllättämään ja olisi pitänyt..ei, haluan kuulla mitä olette saaneet aikaan, ja miten tilanne normalisoituu.

Olen hyvin surullinen tilanteesta, tuntuu lohduttomalta, että olen tehnyt ihania lapsia tällaiseen Suomeen. Euroopassa on maita, jotka ovat hoitaneet asiat paremmin, ehkä siellä päättäjät arvostivat enemmän omia kansalaisiaan.
T. Äiti

Kommentit (2)

Vierailija

Mitä?

Miksi ette nyt juhli unelmaanne matujenne kanssa?

Mehän ollaan muut "paska-rasisteja", niihän se meni naiset?

Muistutan, että useasti olen tästä keskustellut ja aina naisilta paskat päälle.

Siksi ilmoitinkin jo aiemmin, etten aio auttaa naisia enää, herrasmiesajat ohi!

Jos tullee matumies raiskaamaan, pidän sen munaa silläaikaa kun se riisuu sut.

ASen verran pitkälle veditte vittuilun ja "rasistin" huutamisenne.

Pärjätkää itseksenne, kuten poliisikin!

Aikoinaan oli se ketju, jossa laitoin että yläpeukku= suomimiehet ok ja alapeukku=suomimiehet paskaa ja matut parhaita niin arvaa kumpi voitti mammalla?

Pärjäilkää keskenänne mammat!

Vituttaako, kun nyt tiedätte, että ne onkin raiskaajia ja ahdistelijoita, lääppivät, mutta suututitte ainoan tahon josta apua olisi ollut lähes millon tahansa saatavilla, eli omat miehet, veljet, isät, serkut, enot, sedät, ystävät.

Ylimielisyys käy lankeamuksen edellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä?

Miksi ette nyt juhli unelmaanne matujenne kanssa?

Mehän ollaan muut "paska-rasisteja", niihän se meni naiset?

Muistutan, että useasti olen tästä keskustellut ja aina naisilta paskat päälle.

Siksi ilmoitinkin jo aiemmin, etten aio auttaa naisia enää, herrasmiesajat ohi!

Jos tullee matumies raiskaamaan, pidän sen munaa silläaikaa kun se riisuu sut.

ASen verran pitkälle veditte vittuilun ja "rasistin" huutamisenne.

Pärjätkää itseksenne, kuten poliisikin!

Aikoinaan oli se ketju, jossa laitoin että yläpeukku= suomimiehet ok ja alapeukku=suomimiehet paskaa ja matut parhaita niin arvaa kumpi voitti mammalla?

Pärjäilkää keskenänne mammat!

Vituttaako, kun nyt tiedätte, että ne onkin raiskaajia ja ahdistelijoita, lääppivät, mutta suututitte ainoan tahon josta apua olisi ollut lähes millon tahansa saatavilla, eli omat miehet, veljet, isät, serkut, enot, sedät, ystävät.

Ylimielisyys käy lankeamuksen edellä.

Itsellesikö tämän lauseen kirjoitit?

"Ylimielisyys käy lankeamuksen edellä"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat