Hammasta särkee

Vierailija

Eli ongelmana hammassärky ja mietin mitenhän nopeasti tässä pitäisi toimia, kun mulla ei ole mitään hajua missä tahdissa hampaan reiät pahenevat.

Mulla on siis vihlonut yhtä hammasta nyt noin viikon (ajoittain aiemminkin, mutta on mennyt ohi) ja nyt eilen alkoikin jatkuva särky... Ensin tuli aivan pieni jomotus ja nyt tuntuvampi. Tietty tää ajoittuu viikonlopulle ja huomenna itsenäisyyspäivä, joten hoitoon on vaikea päästä. Uskaltaako hammassäryn kanssa odottaa, tässä tapauksessa maanantaihin? Vai voiko tilanne pahentua paikattavissa olevasta reiästä esim. juurihoitoa vaativaan, noin lyhyessä ajassa?

Arvostaisin tosi paljon kommentteja, jos jollain on ollut vastaavaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Jos särkylääkkeillä ei pärjää, täällä ainakin pääsee viikonloppunakin päivystykseen tiettyyn kellonaikaan. Katso oman kuntasi/alueesi nettisivulta. Jos tulee turvotusta poskeen, patti ikeneen tms. niin heti maanantaina kannattaa mennä, säryn kanssa tietysti jo muutenkin. Mitäpä sitä kärsimystä pitkittämään.

Vierailija

Kiitos vastauksesta.

Luulisin pärjääväni särkylääkkeellä - en ole vielä mitään ottanut, kun olen halunnut tarkkailla miten paljon tuo jomotus pahenee. Pitää seurailla tuleeko turvotusta ja kattoa, mitä huomenna tekee. Viimeistään maanantaina ängen kyllä päivystykseen, arvelutti vain, et pitäiskö jo heti huomenna mennä.

Vierailija

Kipaisepa kaupasta neilikkaa, jos tuntuu liian ikävältä! Auttaa mielestäni paremmin, ja ainakin turvallisemmin, kuin särkylääkkeet. Neilikka siis posken ja kipeän hampaan väliin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat