En pidä rinnoistani ja haluaisin uudet, ja niin kauan kuin minulla on nämä rinnat, en halua kroppaani kuntoon. Onko muita, joilla sama tilan...

Vierailija

Olen 28-vuotias nainen. Pidän ulkonäöstäni muuten, mutta rinnoista en. Niitä olen aina hävenny ja peitellyt. Ja toivonut vain pystyväni olemaan ajattelematta niitä.
Mutta aina, kun alan miettiä muita osia kropassani ja tajuan esim. lihoneeni, tiedostan, että minun täytyisi laihduttaa ja olisi mukavaa, jos saisi hyvä kropan, sillä se vaikuttaisi kokonaisvaltaisesti olooni. Ei pelkästään siksi, että vaatteet näyttäisivät paremmalta päälläni tai olisin hyvännäköinen jopa alasti, mutta tottakai se olisi hienoa, jos voisi ostaa kivoja vaatteita ja kokea ne päällä näyttävänsä hyvältä.

Mutta nämä rinnat. Uskon, että jos saisin rintani paremmiksi, voisin aloittaa kuntoilun. Kun teen jotain, haluan että lopputulos on paras mahdollinen. Mieluummin jätän tekemättä kuin teen jonkin asian tietäen, että lopputulos ei tule kuitenkaan olemaan se, mitä hain. Jos siitä puuttuu jokin oleellinen, jätän tekemättä.

Nyt oleellista minusta olisi saada rinnat. Sellaiset että tuntisin itseni naiseksi. Olen aina tuntenut olevani jotenkin puuttellinen, kun minulla ei ole hyvännäköisiä rintoja.

Voiko ongelmani oikeasti olla rintojeni huonous vai uskotteko, että vaikka saisin rinnat kuntoon, en siltikään aloittaisi kuntokuuria? Etten välittäisi kuntoilusta yhtään sen enempää kuin tähänkään asti?

Olenko ainoa, jolla on tällainen "ongelma"?

Kommentit (11)

Vierailija

Mikähän niissä on sitten muka vikana? Ymmärrät varmaan, että urheilun avulla rinnoistakin tulisi kauniimmat. Ihmeellinen logiikka sinulla.

Vierailija

En usko että silarit yhtäkkiä muuttaisi kaikkea kuin taikaiskusta. Ongelma on sinun pään sisällä, uskottelet että kun otat ne silarit niin yhtäkkiä kaikki on parempaa, linnut laulaa ja aurinko paistaa. Ihminen nyt on sellainen, että haaveilee aina jostain mitä ei ole ja kuinka paljon parempaa elämä olisi kun sen asian saa. Ja sitten kun sen saa niin sitä on jonkin aikaa tyytyväinen, kunnes alkaa taas pieni pisto tuntua sisällä, että jotain puuttu, ja kun sen saisi niin kaikki on paremmin...

Vierailija

Mä inhosin ennen mun rintoja. Ovat pienet ja raskauksien ja imetyksien jälkeen ne on vain pienet roikkuvat lapaset.

Tutustuin sitten netissä yhteen mieheen, jolla aloin lähetellä alastonkuvia. Aluksi hävetti ihan hirveästi näyttää rinnat, kun en yhtään tykännyt niistä. Mutta se mies kehuikin tosi paljon niitä. Yllätyin ihan täysin miten paljon tykkäsikään mun pienistä rinnoista.

Mä olen sitten niiden kehujen jälkeen alkanut itsekin tykätä näistä. Tai no en tykkää, mutta hyväksyn enkä enää niin häpeä.

Suosittelen siis lähettämään alastonkuvia miesten arvioitavaksi. :D Joku varmasti tykkää ja saa kohotettua sun itsetuntoa.

Vierailija

Olen samanikäinen kuin sinä, ja en myöskään tykkää rinnoistani. Haaveilen silikoneista, mutta minä olen päättänyt ne hankkia vasta sitten kun muu kroppa on siinä kunnossa että se itseäni miellyttää. Vähän niinkuin palkinnoksi kovasta työstä :) kauneuden eteen pitää kärsiä. Niinhän sitä sanotaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko että silarit yhtäkkiä muuttaisi kaikkea kuin taikaiskusta. Ongelma on sinun pään sisällä, uskottelet että kun otat ne silarit niin yhtäkkiä kaikki on parempaa, linnut laulaa ja aurinko paistaa. Ihminen nyt on sellainen, että haaveilee aina jostain mitä ei ole ja kuinka paljon parempaa elämä olisi kun sen asian saa. Ja sitten kun sen saa niin sitä on jonkin aikaa tyytyväinen, kunnes alkaa taas pieni pisto tuntua sisällä, että jotain puuttu, ja kun sen saisi niin kaikki on paremmin...

Olet varmasti oikeassa. Mutta siitä huolimatta tunnen itseni puolinaiseksi aina vaan, kun näen kauniita rintoja. Ja ajattelen, että kaikki miehet ansaitsevat itselleen kunnon naisen, ei tällaista viallista yksilöä. Minä tulen aina pitämään itseäni vain puolinaisena niin kauan kuin minulla on nämä rinnat.

En uskokaan, että elämästäni tulisi mahtavaa vain rintojen takia, mutta uskon, että se kasvattaisi uskoani siihen, että joku mies voisi oikeasti nähdä minut unelmiensa naisena. Minulla on kaikki kunnossa, olen kasvanut  ihmisenä, tiedän kuka olen ja hyväksyn itseni kaikilta muilta osin paitsi rintojen. En ole täydellinen, eikä minun pidä ollakaan, mutta mielestäni naiseuteen vaaditaan kauniit rinnat. Ne ovat naiseuden symboli.

Ap

Vierailija

En ymmärrä miten paremmat rinnat saa sut kuntoilemaan? Eikös se mene yleensä toisinpäin? Laihtuu, omatunto paranee, ne hirveet tissit onkin ihanat ...tai jos on edelleen perseestä, säästät ja hankit silikonit. Mitä oikein itket, kun vastaus on tässä?

Vierailija

Mä luulen, että sä nyt teet hiukkasen liian suuren numeron jostain tisseistä. 99 % miehistä nyt tuskin huomaa sun toimenpiteitesi jälkeisiä "täydellisiä ja esteettisiä tissejäsi". Sen sijaan aika isoa kumitissit haittaa. 

Pitäiskö sun nyt paneutua vaikka johonkin henkiseen. Mieti vähän muutenkin mitä maailmassa tapahtuu ja oisko sulla mitään muuta annettavaa tälle maailmalle kun jotkut maitorauhaset, jotka ovat oikeastaan tärkeät vain silloin kun imetät. 

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Itseluottamusta saa myös vatsasta, vyötäröstä, käsistä, hartioista yms.

On parempi ajatella niin, että tavallinen ihminen (geneettisesti lahjakkaat mallit erikseen) on sekoitus kauniita ja ei-niin-kauniita ominaisuuksia, joista joku voi kuitenkin pitää. Kaikkea ei voi saada, mutta sinulla voi olla vaikka kivat jalat tms.

Ajatus siitä että pitäisi määritellä itsensä yhden ruumiinosan perusteella, josta ei itse pidä tai joku muu ei pidä, on kohtuuton. Ennemmin vaikka niin päin, että määrittelee vartalonsa jonkun sellaisen ruumiinosan mukaan, josta pitää tai joku muu pitää.

-Mies 29v +1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten paremmat rinnat saa sut kuntoilemaan? Eikös se mene yleensä toisinpäin? Laihtuu, omatunto paranee, ne hirveet tissit onkin ihanat ...tai jos on edelleen perseestä, säästät ja hankit silikonit. Mitä oikein itket, kun vastaus on tässä?

"Omatunto paranee" :D

Vierailija

Laittakaa kuva niistä tisseistä?
onko niissä muiden mielestä mitään vikaa?
onko vika omassa päässäsi?
pikku tisutkin voi olla hyvin kiihottavat ja parhaimmillaan paljaina.

Vierailija

Mä oon ajatellut, että kun saan vartalon niin hyväksi kun voi, voin ehkä muokata rinnat. Silloin osaa paremmin hankkia vartaloon sopivatkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat