"Jätin" miehen tosi ilkeästi... Asia vaan vaivaa vaikka siitä on jo kauan aikaa!

Vierailija

Tästä on siis reilu puoli vuotta. Mies oli todella mukava minulle ja oltiin jotenkin syvennetty suhdetta aika lyhyessä ajassa, mutta ei siis seurusteltu. Mua alkoi ahdistaa koko tilanne ja se, että mies oli mulle niin hyvä. Ei mun edellisessä suhteessa ollut niin. Kuulostaa ehkä tyhmältä syytä tuo ahdistus, mutta mun on vaikea päästää ketään henkisellä tasolla itseäni lähelle... Sanoin sitten miehelle tosi ilkeästi viestillä, että en halua jatkaa enää. Mies suuttui tietenkin ja sen koommin ei olla nähty tai juteltu. Mua kuitenkin vaivasi tää asia heti sanomani jälkeen. Painaa mieltä vieläkin.

Mun tekis mieli pyytää anteeks. Ihan vaan siksi, että saisin itse mielenrauhan siitä, että toinen on kunnossa... Oon oikeesti todella kiltti ihminen ja siks en ymmärrä miks menin sanomaan toiselle noin tylysti. En vaan pääse tästä asiasta yli. Ja miehellä ei ole mitään tarvetta tai kiinnostusta edes kuunnella mun anteeksipyyntöä, joten mitä mä tekisin? En tarvitse tai ansaitse miestä takaisin, oon vaan niin pahoillani siitä mitä tein niin välittävälle ihmiselle kuin hän.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tietenkin pyydät anteeksi ja kerrot, mistä ilkeytesi johtui.

Niin... Ei kai se ole näin pitkän ajan jälkeen mitenkään typerää? Mies on varmaan muutenkin jo unohtanut mut. Silloin kuitenkin hän oli todella ihastunut muhun ja tiedän, että aiheutin hänelle silloin ihan kamalasti mielipahaa. Onko esimerkiksi viestillä anteeksi pyytäminen ihan ok? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin... Ei kai se ole näin pitkän ajan jälkeen mitenkään typerää? Mies on varmaan muutenkin jo unohtanut mut. Silloin kuitenkin hän oli todella ihastunut muhun ja tiedän, että aiheutin hänelle silloin ihan kamalasti mielipahaa. Onko esimerkiksi viestillä anteeksi pyytäminen ihan ok? Ap

Ei se puoli vuotta mikään pitkä aika ole ja mies on saattanut ajatella sinua paljonkin, kelannut päässään että mitä ihmettä tapahtui. Viestiä vaan kehiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se puoli vuotta mikään pitkä aika ole ja mies on saattanut ajatella sinua paljonkin, kelannut päässään että mitä ihmettä tapahtui. Viestiä vaan kehiin.

Kiitos paljon avusta! Nyt sitten varmaan vaan miettimään, että kuinka pyydän anteeksi ja miten mä asiat oikein hänelle viestiksi muotoilen... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No puoli vuotta erosta on aika lyhyt aika vielä. Laita vaan viesti, mutta älä odota mieheltä vastakaikua, jollei hän sitä halua antaa. Laita siis viesti, jossa pyydät anteeksi ja sitten jatka elämääsi ja yritä ottaa tästä virheestä opiksesi. Ja vältä jatkossa sellaisia miehiä, jotka kohtelevat sinua huonosti. Sellaisten seura ei ole sinulle hyödyksi muutenkaan, vielä vähemmän nyt, kun se saa sinut ahdistumaan siitä, että sinua kohdellaan hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No puoli vuotta erosta on aika lyhyt aika vielä. Laita vaan viesti, mutta älä odota mieheltä vastakaikua, jollei hän sitä halua antaa. Laita siis viesti, jossa pyydät anteeksi ja sitten jatka elämääsi ja yritä ottaa tästä virheestä opiksesi. Ja vältä jatkossa sellaisia miehiä, jotka kohtelevat sinua huonosti. Sellaisten seura ei ole sinulle hyödyksi muutenkaan, vielä vähemmän nyt, kun se saa sinut ahdistumaan siitä, että sinua kohdellaan hyvin.

Ymmärrän toki jos mieheltä ei vastakaikua tule, enkä sitä edes välttämättä odotakaan että hän minulle vastaisi. Hävettää vain oma käytös ja se, että on oikeesti kohdellut toista ihan kamalalla tavalla. Haluan vaan mielenrauhan, saisin pyydettyä anteeksi. Ja kiitos viestistäsi, otan kyllä tästä opiksi. Ap

Vierailija

On parempi että olit tyly, koska mies pääsee helpommin yli sinusta. On vaikeampaa päästä eroon mukavasta ihmisestä. Unohda viestit, koska se vain aukaisisi vanhat haavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On parempi että olit tyly, koska mies pääsee helpommin yli sinusta. On vaikeampaa päästä eroon mukavasta ihmisestä. Unohda viestit, koska se vain aukaisisi vanhat haavat.

Miksi se aukaisisi vanhat haavat jos pyydän anteeksi? Ei mun oo kuitenkaan tarkoitus mitenkään loukata tätä ihmistä uudestaan. Ap

Vierailija

Mitä ihmeen ilkeätä tuossa oli? Suoraan sanottu, että ei halua jatkaa, eikä jää kenellekään asia epäselväksi. Vähän toista kuin nämä "rehdit" miehet, jotka lopettavat suhteen lopettamalla yhteydenpidon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi se aukaisisi vanhat haavat jos pyydän anteeksi? Ei mun oo kuitenkaan tarkoitus mitenkään loukata tätä ihmistä uudestaan. Ap

Mies alkaisi ystävällisen viestin jälkeen tuntemaan positiivisia tunteita sinua kohtaan ja vanhat muistot tulisivat mieleen. Pahimmassa tapauksessa luulisi, että yrität jotenkin kierrellen lämmitellä taas suhdetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin vielä vuosien jälkeen suututtaa, kun eräs mies jätti todella törkeällä tavalla. Olisi hienoa, jos häneltä tulisi anteeksipyyntö, eikä se mitään haavoja avaisi - päinvastoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ilkeätä tuossa oli? Suoraan sanottu, että ei halua jatkaa, eikä jää kenellekään asia epäselväksi. Vähän toista kuin nämä "rehdit" miehet, jotka lopettavat suhteen lopettamalla yhteydenpidon.

Olin antanut kuvan, että olen todella kiinnostunut miehestä ja sitten yhtäkkiä sanonkin että en halua enää olla yhteyksissä... Niin onhan se ilkeää. Ja mulle on eräs mies tehnyt ton, että lopettaa vain yhteydenpidon. Siksi olis mukavaa pystyä itse olemaan järkevämpi näissä asioissa, mitä en nyt selvästikään ole osannut tehdä.. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies alkaisi ystävällisen viestin jälkeen tuntemaan positiivisia tunteita sinua kohtaan ja vanhat muistot tulisivat mieleen. Pahimmassa tapauksessa luulisi, että yrität jotenkin kierrellen lämmitellä taas suhdetta.

En usko jostain syystä, että näin voisi käydä. Jos kävisi, niin voisin kyllä tehdä miehelle selväksi sen että en halua vakavaa suhdetta. Ja ystävällisesti tällä kertaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin vielä vuosien jälkeen suututtaa, kun eräs mies jätti todella törkeällä tavalla. Olisi hienoa, jos häneltä tulisi anteeksipyyntö, eikä se mitään haavoja avaisi - päinvastoin.

Ihana että kommentoit! Oli jotenkin piristävää kuulla tämmöinen näkökulma, että se voisi olla ilahduttavaakin jos joku pyytää anteeksi jälkeenpäin. :) ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat