Rehellisesti sanottuna, kumpi sinusta on paremman näköinen

Vierailija

sinä vai exäsi nykyinen nainen/mies?

Hölmö kysymys joo, tuli vaan mieleen kun puhuttiin kavereiden kanssa tästä :D

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Exälläni ei ole tällä hetkellä uutta puolisoa. Mutta se kenen takia erottiin, oli minua nuorempi, kauniimpi ja parempi kroppaisempi. Erosta on aikaa jo 7 vuotta.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 6 vuotta ja hänen entinen vaimonsa on myös minua kauniimpi.
Itse olen ihan tavallinen, en ruma tai lihava, ihan perus.

Vierailija

Minä olen mukavampi. Ja ei, en sanonut ettenkö paremman näköinen myös, mutta eihän sitä siksi seurustella, miltä toinen näyttää.
Toki se ratkaisee alussa, mutta ei pidemmällä tähtäimellä.
Montako näitä yhtä lapsellista aloitusta ajattelit vielä tehtailla? Hieman puuduttaa jo..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen mukavampi. Ja ei, en sanonut ettenkö paremman näköinen myös, mutta eihän sitä siksi seurustella, miltä toinen näyttää.
Toki se ratkaisee alussa, mutta ei pidemmällä tähtäimellä.
Montako näitä yhtä lapsellista aloitusta ajattelit vielä tehtailla? Hieman puuduttaa jo..

Tämä on kyllä eka aloitukseni täällä, mutta whatever...

Jos etsit järkevää keskustelua, niin kannattaisi varmaan mennä muualle :D 

Vierailija

Minä olin mielestäni paremman näköinen kuin eksäni uusi (jonka takia minut lemppasi). Se sen uusi oli tosin hoikka ja pienikokoinen ja minä lihava, mutta tyylikkäämpi ja yleisestiottaen paremman näköinen, myös kasvoilta, olin mielestäni minä. :D Eksän eksä (ennen minua) taas oli ihan hitosti paremman näköinen kuin minä, vaikka sitähän tässä ei kysytty.

Artemis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Ei ole exää mutta vertaan nykyisen exään: Vaikea kysymys, mun mielestä voi olla ihan eri asia jonkun toisen mielestä. Mutta jos kysyt nyt nimenomaan minulta, niin sitten sanoisin että ehkä minä. Tai en paremman, mutta jotenkin hotimman?

Vierailija

Minä olen paremman näköinen ja ihme kyllä parempi kroppainenkin vaikka olen itsekin lihava nyt.
Nyksän eksät taitaa järjestäen olla paremman näköisiä kuin minä mutta kun saan taas raskauskilot pois niin samaa tasoa ollaan :)

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

No, mun exällä vaihtuu eukot niin nopeasti, ettei niitä ehdi juuri näkemään.

Mutta itse olen nykyisin todella kulahtanut kipujen ja väsymyksen myötä, että kyllä taitaa voittaa jokainen hänen eukkonsa minut.  Ex-mies kun ei katso eukoissa kuin ulkonäköä. Pitää olla hoikka ja kaunis. Lihota ei saanut edes raskaana, ex häpesi :/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat