Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on muodissa kaarituettomat rintaliivit, sopiiko ne sulle?

Vierailija

Tämäntyyppisiä siis tarkoitan:
http://www.hm.com/fi/product/37197?article=37197-A&piaDept=Subdepartment...

Itse ajattelin, että teinien juttuja, mutta kun koemielessä sovitin, niin näyttikin kivalta.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Mä tykkäisin niistä tosi paljon, mutta mulla on niin pienit tissit, että näytän ihan rinnattomalta ilman kaaritukia ja pientä toppausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin niistä tosi paljon, mutta mulla on niin pienit tissit, että näytän ihan rinnattomalta ilman kaaritukia ja pientä toppausta.

Noh, sekin on nyt muotia, jos se yhtään sua lohduttaa :D Itsellänikin aika pienet rinnat. Jotenkin vapautunut olo noiden kaarituettomien liivien kanssa. ap

Vierailija

No en pysty käyttämään tällä D-kupilla. Näyttää vaan ihan hirveiltä löllöiltä ja roikkuu, yäk. Haluisin pienet ja kauniit rinnat että voisin noita käyttää. 

Vierailija

Juu ei. Ei yhtään tukea, näyttäisi että mun rinnat roikkuu polvissa kun on vähän isompi kuppikoko. Ja hölskyisivätkin kokoajan. Mulla on useammat hyvät urheiluliivit joita käytän päivittäin töissä. Vapaalla olen ilman liivejä.

Vierailija

Tykkään :) pienet tissit täälläkin, mutta en koe tarvetta saada näyttämään niitä isommilta. Kunhan on vähän vuorausta tai semmosta, ettei nännit ihan paista.

Vierailija

Niin ja yllättävää oli huomata, että mies kävi ihan kuumana tämän hankintani johdosta :D Mikähän juttu siinäkin on... ap

Vierailija

Hassua, kun sanotte, että isoilla rinnoilla ette voi noita käyttää. Itsestä taas tuntuu, ettei pienillä voi. Menee kaikki muodokkuus, kun tuollaiset päälle laitan.

Vierailija

Tissien väli ihan liian leveä ja olkaimet liian pienet..... Kaarituellisia en oli paria kokeilua lukuunottamatta käyttänyt ikinä, rikkovat ihon.

Mutta enpä mä seuraa muotia vaan ostan mukavia ja itselleni sopivia vaatteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin ja yllättävää oli huomata, että mies kävi ihan kuumana tämän hankintani johdosta :D Mikähän juttu siinäkin on... ap

Näytät teiniltä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun sanotte, että isoilla rinnoilla ette voi noita käyttää. Itsestä taas tuntuu, ettei pienillä voi. Menee kaikki muodokkuus, kun tuollaiset päälle laitan.

Sulle ei ole tukea kohottamaan yhtään ja isorintaisille ei myöskään. Toiset näyttää rinnattomalta ja toisilla rinnat roikkuu navassa sen jälkeen.
Itse isorintaisena tykkään etteivät rinnat häiritse töissä, eli mitä paremmin paketissa niin hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näytät teiniltä?

Varmaan jotain sellaista, kauheeta :D ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en pysty käyttämään tällä D-kupilla. Näyttää vaan ihan hirveiltä löllöiltä ja roikkuu, yäk. Haluisin pienet ja kauniit rinnat että voisin noita käyttää. 

Mulla dd-e kuooi ja ihan lauta olen. Oman kämmenen sisään mahtuu hyvin rinta.

Vierailija

Isorintaisena minulla alkaa rinnat särkeä, jos ne eivät saa tukea. Toisaalta en tykkää kaarituellisistakaan, kun ne painavat aina ikävästi.

Nyt on tosiaan muodissa tuollaiset höyhenenkevyet pitsiunelmat, mutta joskus aiemmin oli enemmän tarjolla liivejä, jotka olivat kaarituettomia mutta silti tukevia :/ Sellaisista tykkäsin, mutta niitä ei löydä enää mistään. "Mummoliivit" kelpaisivat ihan hyvin, mutta minun koossani en ole törmännyt sellaisiinkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat