"Annoin lapseni pois"-ketju. Nainen antanut lapsen pois ja nyt uusi mies. Avioon menossa. Nainen ei kerro miehelle. Ketjussa naiset tulivat ...

Vierailija

Siis mies ei tiedä mitään koko asiasta, naisten mielestä niiden miesten vika silti?

Haaaalooo?

Kommentit (10)

Vierailija

Nämä naiset eivät ole mielestään miesvihaajia.

AP.

Kuka ymmärtää, miten voi perustella noin?

Antoi joskus vuosia sitten lapsensa pois, nyt teeskentelee miehelle ensisynnyttäjää?

Kyselee, miten kusettaa, ettei mies saa selville?

Tulivat tuloksee, että kaikki on sen miehen syytä?

Mies ei siis tiedä mistään mitään ja lapsi jonkun aiemman miehen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mies ei tiedä mitään koko asiasta, naisten mielestä niiden miesten vika silti?

Haaaalooo?

Alaspeukuttaneet, kertokaa nyt tarkalleen mieten voi olla miehen vika?

Ei tiedä mitään koko asiasta???

Logiikka tähän?

Vierailija

En tiedä mistä ketjusta puhut. Siinä ketjussa, jota itse luin, suurin osa vastaajista oli sitä mieltä, että aloittajan pitäisi kertoa miehelleen adoptiosta. Olen itsekin sitä mieltä ja olen nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haaaalooo?

Logiikka tähän?

Ap:n logiikka lienee se, että kun mies on noin jyrkkä mielipiteissään, se on miehen syy siis koko salailuun ryhtyminenkin:

Toisen ketjun ap:n kirjoitus:

En voi, en oikeasti vaan voi kertoa :( Jos tuntisitte mieheni, ymmärtäisitte miksi...

Ja kyllä, olen valehdellut isoista asioista ja kannan siitä syyllisyyttä joka ikinen päivä, mutta aluperin mies ns. "pelasti" minut - itsetuholta ja muulta helvetiltä, eikä ois katsonu muhun päinkään, jos ois tiennyt millaisia asioita olen tehnyt, mun menneisyyden jne... Yhdessä hengellisessä kokouksessa (jonne epätoivon hetkellä menin, itsarisuunnitelmat jo tarkasti laadittuna) tavattiin ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä molemmin puolin, mutta miehellä oli niin jyrkät mielipiteet monesta asiasta, että katsoin silloin ainoaksi tavaksi "saada hänet" salata ja valehdella tietyistä asioista... Alkuun se ei tuntunut niin isolta jutulta, mikä siitä on seurustelun ja sittemmin avioliiton ja nyt raskauden myötä tullut... En saa untakaan öisin kun mietin vaan tätä asiaa, en vaan voi kertoa, tuhoaisin meidän kaikkien elämän sillä :( Ja se tuhoaa, jos asia käy ilmi :( Onko neuvolaan jne pakko mennä? En pyydä että hyväksytte, mutta yrittäkää ymmärtää tätä tilannettani nyt, olen ihan hermoraunio. Mulla on mies, ihan unelma, paljon parempi mitä ansaitsen. Olemme mielettömän onnellisia, ja pitkään luulin ettei edes saada lapsia kun vuosiin en raskaaksi tullut. Nyt tämä, mies on onnensa kukkuloilla ja minä ihan paniikissa, en voi puhua kellekään asiasta.. :(( ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haaaalooo?

Logiikka tähän?

Ap:n logiikka lienee se, että kun mies on noin jyrkkä mielipiteissään, se on miehen syy siis koko salailuun ryhtyminenkin:

Toisen ketjun ap:n kirjoitus:

En voi, en oikeasti vaan voi kertoa :( Jos tuntisitte mieheni, ymmärtäisitte miksi...

Ja kyllä, olen valehdellut isoista asioista ja kannan siitä syyllisyyttä joka ikinen päivä, mutta aluperin mies ns. "pelasti" minut - itsetuholta ja muulta helvetiltä, eikä ois katsonu muhun päinkään, jos ois tiennyt millaisia asioita olen tehnyt, mun menneisyyden jne... Yhdessä hengellisessä kokouksessa (jonne epätoivon hetkellä menin, itsarisuunnitelmat jo tarkasti laadittuna) tavattiin ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä molemmin puolin, mutta miehellä oli niin jyrkät mielipiteet monesta asiasta, että katsoin silloin ainoaksi tavaksi "saada hänet" salata ja valehdella tietyistä asioista... Alkuun se ei tuntunut niin isolta jutulta, mikä siitä on seurustelun ja sittemmin avioliiton ja nyt raskauden myötä tullut... En saa untakaan öisin kun mietin vaan tätä asiaa, en vaan voi kertoa, tuhoaisin meidän kaikkien elämän sillä :( Ja se tuhoaa, jos asia käy ilmi :( Onko neuvolaan jne pakko mennä? En pyydä että hyväksytte, mutta yrittäkää ymmärtää tätä tilannettani nyt, olen ihan hermoraunio. Mulla on mies, ihan unelma, paljon parempi mitä ansaitsen. Olemme mielettömän onnellisia, ja pitkään luulin ettei edes saada lapsia kun vuosiin en raskaaksi tullut. Nyt tämä, mies on onnensa kukkuloilla ja minä ihan paniikissa, en voi puhua kellekään asiasta.. :(( ap

Miten silti miehen vika, tostahan tuli vaan ilmi että nainen on alusta saakka vedättänyt miestä?

Jos tietää miehen ajatukset, salaa, ikäänkuin toimii miestö vastaan?

Voiko suhde muka onnistua, jos perustuu noin suurelle valheelle?

Mitä se mies voisi muka tehdä kun ei ole mitään tietoa?

Onko nuo edes sopivia toisilleen vai onko nainen ripustautunut "pelastajaansa"?

Naiset, teidän ajatuksia?

Vierailija

Mä kyllä sain siitä ketjusta lähinnä irti sen, että parisuhteessa salailu ja valehtelu on ok. Haluisin kyllä nähdä niiden av-mammojen ilmeen, jos ovelle ilmestyisi miehen OIKEA esikoinen. Mutta kuten ketjussa todettiin monta kertaa, jokaisella on oikeus valehdella puolisolleen mitä haluaa...

Vierailija

Luepa aloittaja ketju uudelleen. Enimmäkseen oltiin sitä mieltä, että a) salaaminen ei tule terveydenhuollossa onnistumaan ja b) miehelle kannattaa kertoa.

Tämän lisäksi jotkut olivat huolissaan, onko suhteessa kaikki kunnossa, jos nainen ei uskalla kertoa totuutta ja mies on kovin hallitseva. Miehen syyksi ei väittänyt kukaan.

Itse vakuutin, ettei salaaminen onnistu:

"Muistan sekä synnytyksessä että sen jälkeen osastolla hoitajan selostaneen tietojani lääkärille ja päinvastoin moneen otteeseen: perusterve ensisynnyttäjä, toinen raskaus, keskenmeno viikolla se-ja-se, nyt viikko se-ja-se, raskauden seurannassa havaittu jne.

Eli todennäköisyys on todella suuri, että asia mainitaan miehesi kuullen, vaikka soittaisit ennen jokaista käyntiä. Aiempi synnytys näkyy sairaalan tiedoissa, vaikka onnistuisitkin salaamaan sen neuvolakortistasi."

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat