Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minä vuonna tulit ekan kerran AV:lle?

Vierailija

Ja jos jaksat vastata: miten elämäntilanteesi on muuttunut noista ajoista?

Itse löysin av:n vuonna 2005. Odotin silloin esikoistani ja olin 24v. Sittemmin sain toisenkin lapsen ja erosin lasten isästä. Nyt uusi ihana miesystävä. Niin ja kahdesti olen vaihtanut työpaikkaa av-historiani aikana. Henkisesti olen samalla tasolla kuin kymmenen vuotta sitten, ehkä vähän tyhmentynyt, kiitos tämän palstan <3

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

1998 :D 

Tai silloin tultiin kaikille palstoille yhtä aikaa, laitettiin kysymys ja viikon kuluttua tarkistettiin, onko joku vastannut. 

Palstailin silloin ajoittain koska asuin ulkomailla ja Vauva oli ainoa paikka jossa oli oikeaa juttelua suomenkielisten ihmisten kanssa. Vakituisemmin vuodesta 2000 kun tein Vauvapalstailun tekosyyksi vauvan  :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2013 kun esikoinen ilmoitti tulostaan ja vauvajutut alkoi kiinnostaa.

Täällä niin babyaiheista jutustelua ; )

Vierailija

2008 lapsettomuushoitojen aikana päädyin tänne toisen palstan kautta. Sittemmin on onni lykästänyt yhden kerran :)

Vierailija

En muista, aloitin Onlinelta.

Vuonna 2014, jolloin odotin neljättä lasta, sain heti perään viidennenkin. Lapset olivat iltatähtiä, olin 34. Hain vauvoihin liittyviä juttuja ylipäätään, halusin tietää millaiset tuulet nyt puhaltavat, kun edellisestä lapsesta oli jo 10 vuotta.

AV:n myötä jäin nikittömäksi ja etäämmälle, mutta Online tuntui ihan kaveriporukalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En muista, aloitin Onlinelta.

Vuonna 2014, jolloin odotin neljättä lasta, sain heti perään viidennenkin. Lapset olivat iltatähtiä, olin 34. Hain vauvoihin liittyviä juttuja ylipäätään, halusin tietää millaiset tuulet nyt puhaltavat, kun edellisestä lapsesta oli jo 10 vuotta.

AV:n myötä jäin nikittömäksi ja etäämmälle, mutta Online tuntui ihan kaveriporukalta.

Tarkoitan tietenkin vuotta 2004.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2002 esikoista odottaessa. Olin kylläkin aktiivisempi Verkkoklinikassa, joka sittemmin meni nurin.

Mäkin kävin aina silloin tällöin siellä.

Aatteles, ollaan hengailtu aika monta vuotta samoissa paikoissa, mutta ei ollenkaan tunneta toisiamme. Aika jännä ajatella, että ollaan saatettu paljonkin samoista aiheista jutella. :)

- 10.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat