Te joilla ollut kohtutulehdus, mille vuoto haisi?

Vierailija

Otsikossa tulikin. Itsellä tosi voimakas raudan tuoksu, muutama päivä synnytyksestä. En ole kuukautisvuodosta tms. tällästä huomannut. Siis tosissaan ällöttävä haju mutta ei mikään mädäntynyt liha, silli, viemäri tai paska haise, silkka rauta!

Kommentit (7)

Vierailija

YLEENSÄ veri haisee raudalle, jos et oo aikasemmin hoksannu. Mulla hais sellaselle pistävälle,viemäri kuvaa hyvin, en sen tarkemmin osaa/jaksa kuvailla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
YLEENSÄ veri haisee raudalle, jos et oo aikasemmin hoksannu. Mulla hais sellaselle pistävälle,viemäri kuvaa hyvin, en sen tarkemmin osaa/jaksa kuvailla.

Jooh, kuten sanoin otsikossa niin tiedän kyllä normaalin kuukautisvuodon ym veren hajun mutta en tällaista voimakasta hajua ole koskaan havainnut. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

Kiitos 2. Mulla ei nyt vielä ainakaan muita oireita ole. Mutta vaihtelua näköjään oireissa on :/

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina synnytyksen jälkeen oon miettiny onko tää normaalia, aina tosi pahalle haissut, 7 lasta takana ja kaikki normaalisti.

Kiitos. Tiivistettynä näköjään voisi sanoa että vaikka haisee niin ei välttämättä ole tulehtunut, ja vaikka ei haise niin voi olla tulehtunut. :D Ei siis auta ehkä muu kuin relax ja miettiä uudestaan jos muita oireita ilmenee...

Vierailija

Mulla on kaksi kertaa ollut kohtutulehdus (ei synnytyksen jälkeinen vaan muuten vaan), ekalla kerralla vuoto ei haissut miltään, toisella kertaa vuotoa ei edes tullut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat