Yritin itsemurhaa

Vierailija

En uskaltanut tehdä sitä. Jänistin sittenkin. Pakko uskoa että elämä muuttuu vielä paremmaksi. Vielä on epätoivoinen olo. Itkettää.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Voimia! Pohjalta ainoa suunta on ylöspäin. Täällä myös yksi, joka painii itsetuhoisten ajatusten ja toivottomuuden tunteiden kanssa. Ole itsellesi armollinen. Toivottavasti olet avun piirissä jotta saat puhua asioista ammattilaisten kanssa.

Vierailija

Hyvä ettet tehnyt sitä. Oletko koskaan lukenut kuolleentytönpäiväkirja blogia? Se on todella surullinen ja raastava, mutta siinä on myös tosi paljon toivoa ja voimaa, kuinka täysin kamalasta tilanteesta voi selviytyä. Tuo blogi on naisen, joka pääsi pakoon kirvesmurhaajalta, joka tappoi naisen vanhemmat ja yritti tappaa naisen ja hänen siskonsa.

Vierailija

Olen läpikäynyt psykoterapian. Tällä hetkellä en ole sen kummemmin avun piirissä. Taistelen yksin masennusta vastaan. Ympärillä vain suurta toivottomuutta. Lasten takia pakko yrittää. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen läpikäynyt psykoterapian. Tällä hetkellä en ole sen kummemmin avun piirissä. Taistelen yksin masennusta vastaan. Ympärillä vain suurta toivottomuutta. Lasten takia pakko yrittää. Ap

Voi hitsi :( Saisitko lapsia hoitoon edes päiväksi, että voisit tehdä jotain mukavaa?
Ajattele miltä lapsistasi tuntuisi!
Sinä olet heille kaikki kaikessa, toista äitiä ei ole! <3
Voimia! Olethan syönyt d-vitamiinia? Kuulostaa joo hassulle, mutta oikeasti sillä on vaikutusta!
Ethän ole trolli ja pilaile noin vakavalla asialla!?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yritit itsaria, etkä hae apua!??
Missä lapset olivat tuolloin!!!????

Vierailija

En todellakaan pilaile. 2 tuntia sitten olin täydellisen epätoivoinen. Jollain voimilla raahauduin kotiin,nyt pelko ja tuska purkautuu itkulla. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pilaile. 2 tuntia sitten olin täydellisen epätoivoinen. Jollain voimilla raahauduin kotiin,nyt pelko ja tuska purkautuu itkulla. Ap

Ai näin vasta. Ei ole sitten minun viesti vielä ajankohtainen. Mitä jos menisit päivystykseen ja pyytäisit apua?
3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut tehdä sitä. Jänistin sittenkin. Pakko uskoa että elämä muuttuu vielä paremmaksi. Vielä on epätoivoinen olo. Itkettää.

Tapani Kilpeläinen : Itsemurhan filosofia. Lue pois!

Vierailija

Tarvitset tukea ja apua!
Valtakunnallinen kriisipuhelin

päivystää numerossa 010 195 202
arkisin klo 9.00–07.00
viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00

Kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä. Puhelimessa vastaavat kriisityöntekijät ja koulutetut vapaaehtoiset 25 paikkakunnalla ympäri Suomea.

Vierailija

Mistä tuo johtuu?
Onko huono parisuhde vai mikä? Kerro se helpottaa vähän.
Mutta kultapieni, sun täytyy hakea apua, lastes tähden! Lupaathan hakea apua!? <3
Sori mä oon melkein tippa silmässä täällä, kun itsekkin äiti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat