Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä nää lahjat kuulostaa, tykkäisikö lapset tälläisistä...

Vierailija

Menin sitten tilaamaan netistä lapsille lahjoja enkä miehen kanssa ees keskustellut näistä, mutta siis 8-v pojalle kauko-ohjattavat tankit ja minecraft miekka, 9-vuotiaalle tytölle elokuvasetti (saa tehtyä itse elokuvia), ja aivan pakko oli tilata naurava koira koska sellaisen poron joskus ostin isälleni ja se oli niin hauska...ja lisäksi idioottitietous pelin. En ite tykkää tietopeleistä mutta tuo tuntui hauskalta jota itekki ehkä pelailisin.
Omista rahoistahan nuo maksan ja vielä neljävuotiaalle tytölle pitää löytää jotain ja tuolle vanhemmalle tytölle lisäks koruja, kun niistä tykkää.

Mutta mies on koko ajan puhunut että pojalle jotain sadan euron kaukoputkea pitäis katsella, mutta menin nyt vähän itse tekemään päätöksiä.
Hieman myös kiukuspäissäni kun mies ei pyynnöistäni huolimatta tutustunut näihin leluihin ja kun niin helposti aina tyrmää mun ehdottamia asioita, mutta minä taas aina myötäilen miehen ideoita mitä hän sitten keksiikin...
Olisin tilannut näitten tavaroitten lisäksi ison pomppupallon ja kannettavan pöytätennissetin, mutta kun mainitsin näistä niin alkoi heti valitus niin jätin pois.

Mutta nyt tuli ajatus että olikohan nuo nyt kovin kivoja lahjoja, onko tuollainen miekkakin kovin lapsellinen 8-vuotiaalle...no mutta en nyt kaikkia lahjarahoja noihin laittanut niin ehtii vielä jotain noitten lisäks katselemaan..

Mutta mitä te olette tuon ikäisille ajatelleet kenellä lapsia on?

Kommentit (1)

Vierailija

Pojalle olisi kyllä ostettu vaikka jotain rakennus juttuja, pienoismalleja tai vastaavaa, mutta kun tiedetään mitä suutuspäissään saattaa tehdä niin ei ehkä kannata sitten kalliita juttuja ostaa hajotettavaksi...vähän harmittaa kun löytyisi kivojakin juttuja tuon ikäiselle.

Pikkulegojakaan ei nyt osteta kun poika itse oli käynyt heittämässä aiemmat legot roskiin kun joutui siivoamaan huoneensa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat