Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI pitää poistaa koko ketju, jos yksi asiaton viesti tulee keskelle?

Vierailija

Ihan oikeasti, opetelkaa hommanne kunnolla ja lopettakaa tarpeeton sensuuri. Tiedämme, että yksittäisten asiattomien viestien poisto on ihan yhtä mahdollista.

Kommentit (14)

Vierailija

Moderaattoreille muodostuu omat suosikit ja inhokit, jotka he tunnistavat IP-osoitteiden perusteella. Tästä syystä, jos olet päätynyt moden inhokiksi, todennäköisesti et saa mitään läpi. Itse harkitsen kirjallisen valituksen tekemistä toiminnasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moderaattoreille muodostuu omat suosikit ja inhokit, jotka he tunnistavat IP-osoitteiden perusteella. Tästä syystä, jos olet päätynyt moden inhokiksi, todennäköisesti et saa mitään läpi. Itse harkitsen kirjallisen valituksen tekemistä toiminnasta.

Päivän paras! Mihin ajattelit valittaa? JSN:n "rasistiset itkupotkuraivarit"-osastolle?

Vierailija

Täältä todella poistuu ihan asiallisia aloituksia paljon vain muutaman häirikön takia. Itsekin olen joko aloittanut tai osallistunut ihan viattomiin ketjuihin, mitenkään esim. mamu-hommiin liittymättömiä, mutta sitten tulee joku joka vääntää senkin aiheen sivu-urille tai tahallaan ilmoittaa asiattomiksi sellaisiakin viestejä, jotka ei ole.

Ihmisillä on mielipide-eroja, ja niistähän ne keskustelut syntyy. Eriävä mielipide ei vielä oikeuta sensuuriin, saati ole automaattisesti asiatonta keskustelua.

Tässä ei ole enää mitään tolkkua täällä.

Vierailija

Koska meillä on unelma ja siitä poikkeavat ketjut on poistettava. "Asiattomuus" on vain veruke, muissa aiheissa onnistuvat kyllä poistamaan yksittäisiä viestejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, opetelkaa hommanne kunnolla ja lopettakaa tarpeeton sensuuri. Tiedämme, että yksittäisten asiattomien viestien poisto on ihan yhtä mahdollista.

Tama "palstauudistus" on ollut kuin villatakin neulontaa mika on aloitettu napinlaven teosta. Milla muulla alalla menisi tallainen tohellus lapi?

Vierailija

Täällähän poistetaan ketjuja ihan mielivaltaisesti. Päivällä oli ketju jossa pohdittiin parhaita ja positiivisimpia asioita joita islamiin ja muslimikulttuuriin liittyy. Thread lensi roskiin vaikka siihen ei ollut tullut yhtään rasismia tai islamin vastaista viestiä.

Vierailija

Sama vihervasemmiston lepakko-osato laittaa herjaavia viestejä ja sitten itse ilmoittavat asiattomiksi.

Tänäänkin vihervasemmisto aikoo hyökätä 612 kulkueeseen, olen yrittänyt varoitaaa kansalaisia, mutta vihervassarit tekee valhheelisia ilmoja ja mode on selkeästi samaa sakkia!

Vierailija

Mikä edes on "asiaton viesti" jonka takia pitää poistaa edes?

Ollaan kaikki varmaan kiroiltukin ennen ja muu ollut faktaa, ei syytä poistaa.

...paitsi POLIITTINEN MIELIPITEENMUOKKAUS!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat