En osta enää Cubukselta mitään

Vierailija

Kolme kertaa olen antanut mahdollisuuden, mutta joka kerta vaatteet ovat paljastuneet naurettavan huonolaatuisiksi. Edes H&M ei vedä vertoja näiden rievuille. Miten ihan jokainen vaate on voinut hajota tai kulahtaa kamalaksi parin käyttökerran jälkeen? Olen kokeillut paitoja, housuja ja alusvaatteita, kaikissa sama juttu...

Onko mulla vaan erityisen huono tuuri, kestääkö teillä? :(

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olen ostanut vaan yhden t-paidan cubukselta, se on kestänyt ihan hyvin. Yksi ommel helmassa alkoi purkaantua, mutta se tuntuu tapahtuvan nykyään kaikille t-paidoille. Kangas ja printti ovat säilyneet hyvinä nyt jo vuoden.

Vierailija

ne vaatteet näyttää kulahtaneelle jo siellä myymälässä. en olen koskaan ostanut mitään sieltä, laatu huono kun lähemmin tarkastelee.

Vierailija

Olen ollut tyytyväinen ostamani urheilupaidan laatuun, ihan samalla tavalla kestää käytössä kuin kalliimmat (parikymmentä pesukertaa jo takana). Mutta keinokuitu on mitä se on, sopii urheiluvaatteeseen hyvin, kun taas vaikka neuleeseen ei. halvat vaatteet ovat herkkiä hajoamaan, kun ompelutyö tehdään nopeasti ja huolettomasti, epämiellyttäviä yllätyksiä voi vältellä tarkastamalla vaatteen saumat samalla kun käy sovittamassa.

Vierailija

Olen ostanu Cubukselta vain farkkuja, ja ne ovat lajissaan parhaita. Saumat eivät kierrä lahkeissa (halpisfarkkujen ongelma) ja leikkaukset ovat ainakin mulle ihan 5/5.

Vierailija

Itselleni en ole sieltä ostanut mitään, mutta pojalle muutaman vaatteen. Ne ovat kyllä olleet ihan hyvälaatuisia, mm. kirkkaanpunaiset farkut ovat pitäneet värinsä, vaikka olin varautunut siihen, että väri lähtee jo ekassa pesussa. Olisivatko lastenvaatteet siellä sitten parempilaatuisia kuin aikuisten?

Vierailija

Pehmeiden lökärihousujen yläosassa oleva kumilenkki kääntyy aina ekassa pesussa nurinpäin eikä enää voi käyttää ellei tunteja halua aina pesun jälkeen korjaukseen käyttää... Huono laatu niissä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pehmeiden lökärihousujen yläosassa oleva kumilenkki kääntyy aina ekassa pesussa nurinpäin eikä enää voi käyttää ellei tunteja halua aina pesun jälkeen korjaukseen käyttää... Huono laatu niissä

Miksi et laita sitä kiinni ennen pesua? Pari hakaneulaa ja asia hoidettu.

laatumaksaa

En ole ostanut enkä osta. Vitosella ei voi saada t-paitaa tuotettuna toiselta puolelta naapalloa, ilman että jossain olisi jotain vikaa.. Sama muilla halpisketjuilla. Ostan mieluummin sen 60e maksavan t-paidan harvemmin kuin halpaa rättiä useammin.

Vierailija

Mulla on alusvaatteita ja ne on kyllä kestänyt hyvin. Värit toki kulahtanut jossain vaiheessa, mutta niin on käyny ihan kaikille alusvaatteilleni, kalliillekkin. Niitä kun tulee pestyä niin usein.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat