Onko se saatana nyt niin väärin otta vaimo aasiasta?

Vierailija

40v ukko olen. En kummoinen komistus ja sen tiedän itekin. En ole kelvannut suomalaiselle naiselle kahteenkytä vuoteen vaikka kaikkea olen kokeillut. Oikeeta pillua saanut viimeksi tosiaan 20v sitten. Juttelemassa oon käynyt monen kanssa mutta ei se juttu multa luista. Ennoo käynyt panemassa ulkomaillakaan ja rehellinen konstailematon mies oon. Mutta kyllä alkaa yksinäisyys vaivaan niin aattelin että miksi kärsiä vaan otan sieltä aasiadta jonkun jonka kanssa olla ja samalla annan sille paremman elämän vaikken rikas ookaan. Onko se saatana nikn väärin ja kaikilta muilta pois?!?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei ole väärin.

Itsekin siirryn ulkomaalaisiin miehiin seuraavaksi, koska en ole koskaan suomalaisille miehille kelvannut. Ja siis nainen olen.

Vierailija

Ei ole väärin, jos ymmärrät sen tosiasian, että rahalla tulee olemaan suuri rooli parisuhteessanne. Kun rahat loppuu, niin akka lähtee. Fakta tieto.

Vierailija

Vaimon "ottaminen" on aina väärin. Kompromissiratkaisu sitten asia erikseen. Usein kuitenkin nämä miestä reippaasti nuoremmat "tuontivaimot" kuitenkin lipsuvat pettämään ja uusiin naimisiin kun alat vanhenemaan. Sitäpaitsi, tulee tässäkin ratkaisussa "pillulle hintaa"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin.

Itsekin siirryn ulkomaalaisiin miehiin seuraavaksi, koska en ole koskaan suomalaisille miehille kelvannut. Ja siis nainen olen.

Miksi alapeukku :(

Vierailija

Ei se väärin ole, jos molemmat ovat "vaihtokaupasta" samaa mieltä. Eikä tarkoita, etteikö välillenne voisi kehittyä ihan aitoa ja syvää kiintymystä ja rakkautta. Sanoisin, että kunhan muistat kohdella puolisoa kunnioituksella ja ottaa huomioon, että hän luopuu paljosta vaihtaessaan maata ja kulttuuria, niin voi toimia aivan hyvin!

Tiedän erään pariskunnan jossa vaimo on Thaimaan "tuonti". Heillä on lapsia ja mies kohtelee vaimoaan arvostavasti. Vaikuttavat ihan onnelliselta perheeltä.

Vastenmieliset tapaukset ovat niitä, joissa mies kohtelee vaimoa huonosti ja alistavasti ja hyväksikäyttää sitä, että nainen on vieraassa maassa eristyksissä miehensä armoilla. 

Joten siitä vaan vaimoa hankkimaan, koeta löytää kumppani jonka kanssa viihdyt ja joka viihtyy kanssasi ja kohtele häntä kunnioituksella, niin miksi ei!

-N30

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin.

Ohhoh. No sää oot kyllä sitten joku hirvee läski varmaan, kun kyllä vähän nuuempikin akka tänne kelpais ja kelpais melkein kelle vaan. Mutta joku läski ämmä ei sellaseen kyllä sorru edes sokee alkoholisti.
Ap

Vierailija

Riippuu siitä, että mitä yhteistä teillä on. Jos vaikka molemmat pitää ryyppäämisestä ja pieruhuumorista.... Tai vaikka viulunsoitosta ja teen juonnista.   Ja koita valita joku ei niin kakara ja koita välttää thaimaata vaikka sielläkin on kivoja naisia.

Ja nykyään eurooppalaisillekin naisille suomi on kiinnostava ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin.

Ohhoh. No sää oot kyllä sitten joku hirvee läski varmaan, kun kyllä vähän nuuempikin akka tänne kelpais ja kelpais melkein kelle vaan. Mutta joku läski ämmä ei sellaseen kyllä sorru edes sokee alkoholisti.
Ap

Okei ap, paljastit just karvasi. Sille on selvästi syynsä että olet yksin. Älä ota tuontivaimoa, kohtelisit häntä varmasti kuin paskaa.

N30

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin.

Ap

Just. BMI:ni 20, treenaan 3-5 krt viikossa intensiivisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin.

Ap

Okei ap, paljastit just karvasi. Sille on selvästi syynsä että olet yksin. Älä ota tuontivaimoa, kohtelisit häntä varmasti kuin paskaa.

N30

Toisaalta kun kuuntelee naisia jotka ovat lähteneet suomesta "postimyyntivaimoiksi" niin heiltä vasta kuuleekin tylytystä suomalaisista miehistä --.- Voi niitä ulkomaan peräkammarin poikia :D  . Sääliksi käy.

Vierailija

Onko joku väittänyt että se on väärin? Jos tuntuu, että tarvitset vertaistukea, niin kannattaa seurata lassukoita. He ovat olleet jo pitkään sitä mieltä, että Suomessa on rumista miehistä ylitarjontaa, ja silloin markkinalogiikan mukaisesti on täysin normaalia  laajentaa kohderyhmää, vaikka sitten Aasiaan. 

Eli, onnea uusiin valloituksiin, sinähän sen naisen kanssa elät eikä me!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin.

Ap

En enää ihmettele että parikymmentä vuotta olet yksin ja puutteessa ollut jos lihavuus on sinulle noin ylitsepääsemätön asia :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat