Abortti vai ei...

Vierailija

Minä olen ajautunut todella hankalaan tilanteeseen ja kaipaisin ulkopuolisten neuvoja ja ehkä sen saman asian parissa painineiden kokemuksia.

Eli minä olen n. 30, hyvin toimeen tuleva yhden lapsen äiti ja olen eroamassa. Hain itselleni pään nollausta vaikean eron keskellä ja päädyin sänkyyn eroamassa olevan miehen kanssa. Ehkäisy oli, mutta se petti.

Nyt painin vaikean asian edessä, teenkö abortin vai pidänkö lapsen ja yritän kasvattaa sen käytännössä vieraan ihmisen kanssa? Lapsella olisi kaksi kotia, ei mitään käsitystä ydinperheestä ja muutenkin sekava tilanne syntyä. Abortti taas, miten ihmeessä sen voi perustella itselle? Miten siitä pääsee ikinä, koskaan yli?

Kommentit (7)

Vierailija

Niin. Ja jos oikeasti et olisi halunnut tulla raskaaksi ja olit tietoinen vielä, että ehkäisy petti, niin olisit mennyt apteekkiin ostamaan jälkiehkäisyn.

Vierailija

Sinuna en alkaisi lasta kasvattamaan. Aborttiin vaan. Ei sitä itselleen tai muille tarvitse perustella, jos lapsi ei sovi elämäntilanteeseen niin hoidat sen vaan alta pois. Ihan kaikki tulee olemaan vaikeampaa kahden lapsen kanssa.

Vierailija

Jos itse epäilet tulevaa päätöstäsi, niin EI abortille. Jos olet itse varma, ettei myöhemmin ala kaduttamaan niin abortti on ok. Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat