Miltä tuntuu tehdä abortti?

Vierailija

Ajatteleeko asiaa kuukausien tai vuosien päästä?

Kommentit (5)

Vierailija

Nääh. Jos kokee että ratkaisu oli oikea, niin ei sitä juuri ajattele. Itse ajattelen silloin tällöin vain siinä mielessä että huh, onneksi tein abortin. Olen saavuttanut elämässä hyviä asioita sen jälkeen. :)

Vierailija

Tein lääkkeellisen abortin hyvin aikaisilla viikoilla. Olin lukenut aiemmin kauhujuttuja netistä ja varauduin pahimpaan. Käytännössä homma meni niin, että olisin voinut olla vaikka töissä, kun abortti oli käynnissä. Ei tuntunut menkkakipuja pahemmalta.

Ajattelin myös, että tulisin saamaan tylyä kohtelua hoitohenkilökunnalta. Kuitenkin sain ystävällistä ja empaattista kohtelua, mistä olen kiitollinen. Itse olen jo kuitenkin aikuinen nainen, ja pystyn ottamaan vastaan vaikka mitä, mutta joku herkkä teinityttö samassa tilanteessa ei ehkä pystyisi.

Abortti palaa joskus mieleen. Pidän sitä edelleen hyvin lääketieteellisenä toimenpiteenä, enkä anna asialle liikaa tunnearvoa. Ehkä olen kylmä, mutta se oli minulle silloin hyvä päätös. En voi sanoa, että oikea päätös, kun en pysty katsomaan tulevaisuuteen, mutta... niin.

Vierailija

On yleinen harhaluulo, että abortti jotenkin jäisi kalvamaan tai mietityttämään. Iso osa abortin tehneistä jatkaa onnellisena elämäänsä. Tottakai on muutamia niitäkin, jotka katuvat ja jäävät murehtimaan.

Vierailija

Minä tein abortin vastahakoisesti mieheni painostuksesta ja osin terveydellisistä syistä. Koen pilanneeni elämän ja rankin aika kesti ehkä noin viisi vuotta abortista. Olen edelleen sitä mieltä, että valinta oli väärä.

Vaikka tuomitsen itseni rankasti, en ole koskaan ennen enkä jälkeen abortin tuominnut muita, jotka aborttiin päätyvät. 

Mutta meitäkin, joita asia jää pahasti vaivaamaan, siis on. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat