Olen 24 ja minulle on sanottu, että pitkät hiukset tulisi leikata ja pukeutua aikuismaisemmin

Vierailija

Tämä on ihan käsittämätöntä kuinka paljon Suomessa jaksetaan kytätä toisten ulkonäköä. Entä sitten vaikka minulla olisi vielä eläkkeellä pitkät hiukset, eikö tärkeintä ole se että on itse tyytyväinen?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Suomalaiset on juntteja. Olet ehkä nätti ja muuthaluaa tehdä sinusta rumemman nostaakseen omaa arvoaan. Sen takia naiset kehuu monesti toisen lyhyitä hiuksia, koska tietävät, että miehet ei monesti niistä syty.

Vierailija

Itsellä ikää 23 ja tukka alaselkään. Ei oo kukaan käskenyt leikata tai ehdottanut. Toki nelikymppisen äitinikin tukka yltää keskiselkään.

Ikä ei ole syy leikata tukkaa. Itse olen aina ihaillut pitkätukkaisia mummoja, vaikka heillä yleensä tukka kiinni. Tyylikkäämpi se harmaa nuttura on ku lyhyt räjähtänyt permis :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äitini ja eräät vanhemmat naispuoleiset sukulaiset.

-ap

No ohhoh! Kateellisia ovat. Pitkä tukka on aivan ihana, en voi kuvitellakkaan leikkaavani sitä, kun vihdoinviimein oon sen saanu. Antaa noiden lyhtythiuksisten olla "aikuisia" ihan keskenään :)

Vierailija

On mullekin sukulaisnaiset sanoneet, että olen liian hoikka. Joopa joo, 164/58 liian laiha varmaan olenkin :D

Kateus se siellä taustalla on!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on ohut kulunut hiirenhäntä ja kuljet likaisissa converseissa tädin viiskymppisillä.

Tämä tai provo.

Vierailija

Sukulaiset on aina sitä vanhanliiton tuulipukujunttikansaa. En enää kuuntele heidän mielipiteitään mistään ulkonäköön liittyvästä varsinkin kun he itse eivät ole mallikelpoisia ja suurin osa sairaalloisen ylipainoisia. m25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saattaisin uskoa jos olisit 34-vuotias. 

Mä oon 36 eikä kukaan ole vielä noin sanonut. Hiukset ristiselkään asti.

Vierailija

Aivan käsittämätöntä, että jossain tietyssä iässä pitäisi olla joku tietty tyyli. Nuoren/nuorekkaan naisen pitäisi luopua tyttömäisyydestään, hiuksistaan, hameista, mekoista, meikeistä, koristeista tms. jos itse tykkään sellaisesta. Kuulostaa siltä, että noiden vaatimusten esittäjillä on kateusongelma. Ehkä he itse haluaisivat olla kuten Ap. 

Ite oon 35v. enkä kyllä aio muuttaa tyyliäni, vaikka tädit kuinka paheksuisivat.

Vierailija

Olen 48 ja minulla on pitkä tukka. Mulle ei kukaan tule sanomaan, sillä kaikki tietää, että vastaus on kipakka. Olen tyyliltäni naisellinen enkä halua mitään mustaksi värjättyä lyhyttä kananperse -tukkaa todellakaan. Juuri pari päivää sitten 18-vuotias tytär kehui tyyliäni ja sitä, kun en näytä tyypilliseltä keski-ikäiseltä tantalta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat