Kirjoitin eilen tänne ex-rakkaan vaimon uhkailusta "hakata mut siniseksi"

Vierailija

Eli en todellakaan tiennyt miehen olevan aviossa, kuulin sen muuta kautta ja jätin heti miehen.

Kolmen päivän aikana tuli tältä naiselta 23 puhelua joista siis vain yhteen vastasin, jossa huoritteli ja uhkaili väkivallalla.

Viime yön saldo kolme puhelua joihin en tietenkään vastannut kun puh äänettömällä ja nukuin. Kaksi viestiä:

"kannattaisi vitun huoran jo alkaa vastaamaan puheluihin jos mielesi tekee pysyä hengissä"

Toinen: "minä ja kolme kaveriani ollaan tulossa luoksesi. Pelottaako? Sinuna kusisin housuihin"

En tiedä ovatko käyneet, täällä menee klo 22 alaovi kiinni eikä summereita. Mitä mä teen? Voinko nyt tänään jo ottaa yhteyden poliisiin vai pitääkö odottaa maanantaihin 😐

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Yhteys poliisiin NYT. Uhka sua kohtaan ei todennäköisesti suuri, saattoi olla kännistä uhoamista, mutta uhkailut on tehty ja tekijän on siitä saatava seuraamukset.

Sinä et ole tehnyt väärin, tuo sekopää pariskunta on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ! Mitäs otit varatun?! Eikö helveta sinkkuja löydy et aina pitää varatulle haaransa avata!

Suurin osa ihmisistä ei ole selvännänäkijöitä. Jos mies sanoo olevansa sinkku niin miksei sitä uskoisi vitun aasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ! Mitäs otit varatun?! Eikö helveta sinkkuja löydy et aina pitää varatulle haaransa avata!

Suurin osa ihmisistä ei ole selvännänäkijöitä. Jos mies sanoo olevansa sinkku niin miksei sitä uskoisi vitun aasi.

Niin ja kuu on sininen koska mä sanon.... Nykyään saa etsittyä tietoa netistä, jos haluaa tarkistaa toisen statuksen! Vitun aasi!

Vierailija

Kuvitteletko sä, että kaikki on jossain facessa tjms? Ei todellakaan ole eikä kaikilla ainakaan ole mainintaa siellä onko edes parisuhteessa.

Yhteys poliisiin heti!
Ei se nainen sa sua uhkailla ilman seuraamuksia. Ehkä ajattelee, kun poliisit käyvät oven takana mitä oikein hölmöilee.

Vierailija

Se oli nopeaa toimintaa. Näytin viestit ja puhelut. Kerroin tilanteen. Kysyivät haluanko nostaa syytteen. Haluan. Kysyivät haluanko lähestymiskiellon. Haluan. Siinä ei kuulemma mene montaakaan päivää kun näyttö näin selvä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin selville tollasen pelin, olis sen hutsun oven takana mies ja 5 lasta tavaroineen. Olis uusioperhe heti valmis.

Käyttäisit omia lapsiasi rangaistuksena?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just :D. 10.18 mietitään vielä mitä tehdä, 10.54 on jo lähestymiskielto vetämässä. Pikaprovo!

Aamut ovat yleensä rauhallista aikaa partioilla. Nopeaa toimintaa ja hienosti toimittu, apn henkeä kuitenkin uhattu joten pitääkin olla.

Vierailija

Joopa joo! Lähestymiskiellon määrää käräjäoikeus, eikä siihen riitä vielä muutama viesti. Mua uhattu ihan päin naamaa ja seurattu, eikä sekään käräjäoikeudessa riittänyt. Poliisi kylläkin oli erimieltä. Mutta keksi vähän parempi joohan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat