Nainen lihoo 40 kiloa. Miksi mies ei jätä?

Vierailija

Mitä syitä voi olla?

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

On kiintynyt naiseen sielullisena olentona, jonka ajatusmaailma on hänelle rakas, jonka kanssa on luvannut kävellä myötä- ja vastamäessä, jonka kanssa on yhteiset lapset, yhteinen koti, paljon muistoja ja ihania tulevaisuudensuunnitelmia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kiintynyt naiseen sielullisena olentona, jonka ajatusmaailma on hänelle rakas, jonka kanssa on luvannut kävellä myötä- ja vastamäessä, jonka kanssa on yhteiset lapset, yhteinen koti, paljon muistoja ja ihania tulevaisuudensuunnitelmia?

Ihana vastaus. Kauniisti puettu sanoiksi itsestäänselvä asia, jota on silti vaikea selittää.

Vierailija

Ihmettelen miksi pitäisi jättää?! Olisiko että rakastaa vaimoaan?! Itselle ole tullut mieleenikään jättää miestäni joka on lihonut lähes 30 kg yhteiselomme aikana :O

Vierailija

Jep jos on tosi pinnallinen ni voi jättääkin jos lihomiselle ei ole esim. Jotain lääketieteellistä syytä. Mutta on syy mikä tahansa eikä nainen saa painoa tiputettua voi mies mieluummin jättää kun haukkua loputtomiin. Mutta jos siis ihmettelet että miksi mies ei jätä lihonutta vaimoaan on kyse varmaan rakkaudesta. En voisi ikinä kuvitella että jättäisin miehen jota rakastan valtavasti ulkonäön takia tai että rakastaisin miestäni vähemmän vaikka lihois sata kiloa. Mutta minä en olekkaan pinnallinen vaikka ulkonäöllä oli suuri merkitys kun tavattiin. Siihen kiinnitti huomion heti ensimmäisenä että kuinka on komea mies

m-v
Seuraa 
Liittynyt27.11.2015

Tiedän että mieheni ei jättäisi minua vaikka lihoisin 40 kg näyttäisin kyllä todella hurjalta koska olen niin lyhyt. Voi olla että jos en saisi painoa yhtään tippumaan jättäisin itse mieheni ettei hänen tarvitsisi kärsiä. Jos noin paljon lihoisin olisin syvästi masentunut enkä pystyisi lähtemään kotoa pois.
Oli jo tarpeeksi paha mulle se kun olin normaalia hoikemmassa kunnossa kun alettiin tapailla. Olin eronnut vain muutamaa viikkoa aiemmin edellisestä miehestä joka laittoi mulle annokset valmiiks lautaselle ja alisti muutenkin. Ensimmäisen seurustelu vuoden aikana lihoin järkyttävät 18kg Olin sellainen pyöreä/pyöreähkö en mikään oikeasti lihava. Omasta mielestäni oksettavan läski. Kerran sitten miehelleni valitin että nyt mun täytyy saada ne ylimääräiset kilot pois ja näytän kauheelle. Siihen mies sanoi että olet maailman kaunein nainen naisellinen ja niin hedelmällisen näköinen et tekis mieli panna sut paksuks. Purskahdin nauruun. Kohteliaisuutena mies sen ainakin tarkoitti vaikka musta se kuulosti siltä et se yrittää sanoa mua vähän nätimmin läskiksi :) onneks suurin osa kiloista hävis ihan itsestään.

Bautismo de Fuego
Seuraa 
Liittynyt11.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ja hammaskeiju jättää kolikon tyynyn alle, joulupukki tuo lahjat aattoiltana ja lehmätkin ne lentelee vähän miten sattuu.

Si vis pacem, para bellum

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat