Miksi kaunis suomalainen nainen seurustelee aasialaisen miehen kanssa?

Vierailija

Kyseessä mun yksi opiskelijakaveri. Hänellä on kauniit kasvot, tissit oikein mehevät samoin kuin perse, ja pitkät sääret. Kaikinpuolin laadukas naaras, mutta hän seurustelee itseään pari senttiä lyhyemmän japanilaisen vaihto-opiskelijan kanssa.
Kysyin itsekin tätä naista treffeille kun hän oli sinkku, mutta en saanut edes mahdollisuutta yrittää vaan hän torjui minut heti kättelyssä. Mutta sitten alkaakin seurustella jonkun pienimunaisen aasialaisen kanssa? EN vaan ymmärrä. Mikä saa kaikin puolin laadukkaan ämmän seurustelemaan riisipojan kanssa?

M23

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Se on se rakkaus nääs. Se on varmaan luonteeltaan ihana mies, ja siksi kyseinen nainen siihen rakastui. Rakkaus, toisin kuin himo, jota sinä tunnet, ei katso ulkonäköä. Ehkä sinun täytyy elää vielä muutama vuosi, ennen kuin huomaat tuon asian, pikkupoika. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset miehet on hot verrattuna suomalaisiin perunaneniin.
N24

Ehkä epävarman tussukan mielestä, koska tietää, että suomalainen mies torjuisi hänet, niin haaveillaan sitten jostain muusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä mun yksi opiskelijakaveri. Hänellä on kauniit kasvot, tissit oikein mehevät samoin kuin perse, ja pitkät sääret. Kaikinpuolin laadukas naaras, mutta hän seurustelee itseään pari senttiä lyhyemmän japanilaisen vaihto-opiskelijan kanssa.
Kysyin itsekin tätä naista treffeille kun hän oli sinkku, mutta en saanut edes mahdollisuutta yrittää vaan hän torjui minut heti kättelyssä. Mutta sitten alkaakin seurustella jonkun pienimunaisen aasialaisen kanssa? EN vaan ymmärrä. Mikä saa kaikin puolin laadukkaan ämmän seurustelemaan riisipojan kanssa?

M23

Lue oma aloituksesi, siinahan se vastaus jo on. En minakaan antaisi mahdollisuutta "miehelle" joka puhuu tisseista, perseista ja nimittelee riisipojaksi, lisaoletuksena viela vastapuolen "pienimunaisuus". Adios amigo!

Vierailija

Aasialaiset, varsinkin Japanilaiset, ovat kaikki hirveän kohteliaita ja mukavia tyyppejä. Meilläkin koulussa aika paljon juuri Japanilaisia vaihtareita ja heidän kanssaan on aina ilo työskennellä. Kiittävät ryhmätyösessionkin jälkeen aina kaikkia, että oli mukava tehdä työtä kanssanne. Suomalainen mies poistuu paikalta sanomatta hyvästejä naama norsunvitulla.

Vierailija

Minä olen suomalaisena miehenä nähnyt täällä Suomessakin ihan sellaisia aasialaisiksi pitkiä, n. 180 senttisiä, urheilullisia, timmejä, fiksuja, koulutettuja ja kohteliaita aasialaisia miehiä. En ollenkaan ihmettele miksi suomalainen nainen ei voisi kiinnostua sellaisista miehistä. En tiedä miten naiset ajattelevat enkä voi naisten puolesta puhua, mutta itse asiassa uskon, että tuollaisilla aasialaisilla miehillä on huomattavasti enemmän vientiä suomalaisten naisten suhteen kuin suomalaisella, kaljaa ylen määrin kittaavalla, naisille kaikesta valittavalla miehellä. T: suomalainen nuori mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen suomalaisena miehenä nähnyt täällä Suomessakin ihan sellaisia aasialaisiksi pitkiä, n. 180 senttisiä, urheilullisia, timmejä, fiksuja, koulutettuja ja kohteliaita aasialaisia miehiä. En ollenkaan ihmettele miksi suomalainen nainen ei voisi kiinnostua sellaisista miehistä. En tiedä miten naiset ajattelevat enkä voi naisten puolesta puhua, mutta itse asiassa uskon, että tuollaisilla aasialaisilla miehillä on huomattavasti enemmän vientiä suomalaisten naisten suhteen kuin suomalaisella, kaljaa ylen määrin kittaavalla, naisille kaikesta valittavalla miehellä. T: suomalainen nuori mies.

Et voi kutsua itseäsi mieheksi.. Lol kuin säälittävä beta-vässykän postaus!! 

Vierailija

Kysymys sinulle aloittaja... MISTÄ sinä voisit tietää, minkä kokoinen sillä aasialaisella miehellä on ja MIKSI se sinua ylipäätään edes kiinnostaa? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset, varsinkin Japanilaiset, ovat kaikki hirveän kohteliaita ja mukavia tyyppejä. Meilläkin koulussa aika paljon juuri Japanilaisia vaihtareita ja heidän kanssaan on aina ilo työskennellä. Kiittävät ryhmätyösessionkin jälkeen aina kaikkia, että oli mukava tehdä työtä kanssanne. Suomalainen mies poistuu paikalta sanomatta hyvästejä naama norsunvitulla.

Meh! Tämmöisiä me poijjaat ollaan. Johan siinä oli jo lätisty, tosin kyllä minäkin ryhmäsession jälkeen kiittelisin.

Vierailija

Itse olen seurustellut: kukaan mies ei ole kohdellut mua niin huomaavaisesti , mahtava huumorintaju, hellä, herkkä, näyttää tunteet, myös itkee, seksi mahtavaa; ensimmäiset orgasmini yhdynnässä sain hänen kanssaan (pantuani ensin suomalaisia miehiä 12v tuloksetta ), hyvä suutelija, välittää ulkonäöstä eli sopivan turhamainen, kunnioitti eläimiä ja kanssaihmisiä, kohtelias ... Mitähän vielä keksisi! Oli kyllä 10cm lyhyempi ja penis ehkä vähän pienempi kuin suomalaisella perusjampalla mutta ei kyllä nautintoa haitannut laisinkaan.. Eli erittäin monia syitä! Ja itse olen kyllä iha kuuma kissa ja mieheni oli ihana. Elämä kuitenkin sitten erotti meidät.

Vierailija

Voisko yksi syy olla, ettei aasialainen ämmittele naisia.

Aasialaiset ovat kohteliaita käytöstavoiltaan ja kyllä se puhuttelee enemmän kuin kaltaisesi käytöstavaton perusjuntti.

Ykköskriteeri seurustelukumppanissa ei ole iso muna, se voi olla toki hyvä lisä muutoin hyvässä seurustelu- tai parisuhteessa.

Luonne  on merkittävin ja sitten tulee ulkoiset ominaisuudet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat