Miehen jatkuvat ylityöt

Onko mun sukat mustat?

Mies on tehnyt noin 1,5 kuukauden ajan jo ylitöitä päivittäin (arkena). Tekee "siistiä sisähommaa". Päivät ovat 8.30/09-18/19.30. Normaalisti aiemmin lähti suunnilleen noin 17.00. Kiire kuulema on, tarkempaa syytä ei ole sanonut.

Viime viikolla miehen työpaikalla oli pikkujoulut. Hän ei ole tavannut hillua kovin myöhälle. Olin itsekin ulkona ja kun lähdin itse pois 3 aikaan yöllä ja soitin miehelle ja kysyin tuleeko samaa matkaa, niin oli ihan hel***in suuttunut. Oli vielä seuraavana päivänäkin. Kuulema munasin hänet... (??!!) Olimme siis eri baareissa!

Olenko ihan hassu, jos alan epäillä hänen käytöksensä motiiveja? Ihmettelin tuota suuttumista ja näin runsaan kuukauden jälkeen alkaa vähän harmittamaan jatkuva päivittäinen ylityö :( eihän tuo toki vielä kovin pitkää ylityötä ole.

Kommentit (4)

Vierailija

Selvä tapaus. Nyt vakooja perään! Eiku oikeesti, meeppä joku päivä miestä vastaan sen työpaikalle kun se on sanonut jäävänsä ylitöihin, esität vaan että halusit iloisesti yllättää ja viedä vaikka suoraan töistä syömään, kun on ollut niin ahkera.

Vierailija

Älä kysele ja mieti, elä omaa elämääsi ja niin kuin miestä ei olisikaan. Anna hänen tehdä mitä haluaa koska hän niin on tehnyt tähänkin asti. Se nyt on sama onko hän pettämässä vain onko jo pettänyt, vai mikä on syynä ärtyisyyteen, tuskin miestäkään sinun menosi ja asiasi kiinnostavat, joten hiljaa hyvä tulee. Älä painosta, älä vingu, älä kysele, vain olet. Äläkä levittele koipiasi. Pelaa samaa peliä miehen kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat