Mitä ihmettä mä taas teen illan??

Vierailija

Ei ole yhtään kaveria, jota tavata, netissä ei ole mitään ja mies lähti pikkujouluihin. Kun mä katson kelloa, että se on vasta 18.00, niin ahdistaa vain ajatella, että vielä monta tuntia edessä eikä MITÄÄN tekemistä.
Kuolen vielä joku päivä tähän tylsyyteen.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Etkö sä harrasta mitään? Me ulos, tai elokuviin, kato kotona leffa, järkkää vaatekaappi/astiakaappi, siivoa, tee jotain herkkua, lue, kirjoita kirje jollekin, soita jollekin lapsuuden kaverille jne.. Nuku?

Vierailija

Ei mua kiinnosta tässä mielentilassa (eli haristuneena) alkaa siivoileen. Toisekseen, kaapit on ihan siistejä, niin turha niitä puunailla.

Kenellehän mä sen kirjeen kirjoittaisin...? Lapsuuden kavereiden numeroita ei ole. Nukkumaan menen heti, kunhan tarpeeksi väsyttää, niin eipähän tarvi sitten enää täällä yksin istua. Vielä ei väsytä.

Blääh...

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta tässä mielentilassa (eli haristuneena) alkaa siivoileen. Toisekseen, kaapit on ihan siistejä, niin turha niitä puunailla.

Kenellehän mä sen kirjeen kirjoittaisin...? Lapsuuden kavereiden numeroita ei ole. Nukkumaan menen heti, kunhan tarpeeksi väsyttää, niin eipähän tarvi sitten enää täällä yksin istua. Vielä ei väsytä.

Blääh...

ap.

No koska oot niin depis keksimään mitään uutta juttua tälle illalle, niin:

A: Pelaa. Kaikille löytyy joku peli mistä ne tykkää.

B: Töllää youtubee. Aloita vaikka katsomalla Adam ruins everything, huippusarja, tää on yks tosi hyvä jakso siitä miks hääsormukset on huijausta:

https://www.youtube.com/watch?v=N5kWu1ifBGU

Ole hyvä.

Vierailija

Kuuntele joululauluja Jouuradiosta ja kudo villasukat lahjaksi vaikka miehellesi. Askartele joulukortteja. Maalaa taulu. koristele keittiön ikkuna jouluiseksi. Laita pihalle/ parvekkeelle valot. Käy kävelyllä. Lue kirja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Blääh...

ap.

No koska oot niin depis keksimään mitään uutta juttua tälle illalle, niin:

A: Pelaa. Kaikille löytyy joku peli mistä ne tykkää.

B: Töllää youtubee. Aloita vaikka katsomalla Adam ruins everything, huippusarja, tää on yks tosi hyvä jakso siitä miks hääsormukset on huijausta:

https://www.youtube.com/watch?v=N5kWu1ifBGU

Ole hyvä.

Kiitos, kun yritit auttaa, mutta mua ei kiinnosta mitkään sarjat tai elokuvat. En koskaan katso mitään. Mutta musiikkia kuuntelen paljon ja katson musiikkivideoita ja konsertteja, että kai mä sitten niitä taas illan tuijotan. No, ehkä täytyy uteliaisuudesta vilkaista tuo sun linkkikin.

En tykkää yksin juoda. Sille, joka ehdotti dokaamista.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannaisi kyllä hankkia ystäviä, olla tekemisissä sukulaisten, naapureiden, työkavereiden jne kanssa.

Tähän on kyllä pakkoa sanoa, että ystäviä ei niin vain "hankita". Yksinäisyys on ihan todellinen ongelma isolle ihmisjoukolle. Niin myös minulle. Nainen 1970

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat