"miestennielijä" ystävä..

Vierailija

Eräs ystäväni on ihan perus nätti, ei kummoinen. Silti hän saa lähes minkä miehen tahansa, enkä ymmärrä miten. Viimeisin niitti oli kun oma poikaystäväni katsoi häntä ihaillen ja totesi ystävilleen että mieletön nainen. Kyllä, olen mustasukkainen ja ärsyyntynyt. Hän ei ole tyrkky mutta joku on mikä miehiä vetää puoleensa.. hän seurustelee, silti flirttailee avoimesti muille.. jos olisin taikauskoinen, väittäisin että hän on noita.. arhg :/

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jotain nyt kyllä puuttuu tarinasta. Ei joku nainen oo "mieletön" ihan ilman mitään syytä. Mietis nyt rehellisesti mikä hänessä vois miehiin vedota.

Vierailija

Osa naisista on tuollaisia. Saavat aina haluamansa miehen, vaikkeivät tosiaan ole kuin perusnättejä (korkeintaan) ja ok-persoonalla varustettuja.

Vierailija

Mulla on ihan samanmoinen ystävä. Eikä mulla ole huono itsetunto, vaan se on totuus, että ystäväni saa kaikki miehet kiinnostumaan hänestä. Oli miehet varattuja tai ei. Kunhan pysyy erossa miehestäni, niin kauan on hyvä :D Kuitenkin ihmettelen, mikä ystävässäni vetää puoleensa sen kummemmin flirttailematta. Todella isokokoinen nainen, mutta muuten kyllä huolehtii itsestään. Ehkä iloisuus ja isot rinnat. Hah :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samanmoinen ystävä. Eikä mulla ole huono itsetunto, vaan se on totuus, että ystäväni saa kaikki miehet kiinnostumaan hänestä. Oli miehet varattuja tai ei. Kunhan pysyy erossa miehestäni, niin kauan on hyvä :D Kuitenkin ihmettelen, mikä ystävässäni vetää puoleensa sen kummemmin flirttailematta. Todella isokokoinen nainen, mutta muuten kyllä huolehtii itsestään. Ehkä iloisuus ja isot rinnat. Hah :D

No siinähän se tuli. Lähestyttävyys ja isot tissit. Se on aika voitto-kombinaatio.

Vierailija

Ei tissejäkään siihen tarvita :D Ainakin omissa piireissä kenet tahansa miehen halutessaan saavat naiset eivät rintojensa koolla loista...

Vierailija

Iloinen, nauravainen nainen? Itse olen huomannut että naisen hymyllä on suuri vaikutus miehiin, sen lisäksi ei tarvita kun ok ulkonäkö ja se on siinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tissejäkään siihen tarvita :D Ainakin omissa piireissä kenet tahansa miehen halutessaan saavat naiset eivät rintojensa koolla loista...

5 jatkaa.. Luulen kyllä, että tässä tapauksessa rinnat ratkaisee osan, koska itse kuvittelen myös olevani iloinen ja helposti lähestyttävä, kun taas rintavarustus on aika heikko. 😈 Niin ja ehkä ystäväni tietynlainen pukeutumistyyli, joka ehkä iskee enemmän miehiin kuin omani.

Vierailija

Minä oon kanssa just tollanen, mulla oli tosi helppo saada miehiä silloin kun olin sinkku ja vielä varattuna, melkein 4-kymppisenä perheen äitinä miehet lähestyy minua. En tiedä mistä johtuu... Jos käyn baareissa niin miesporukasta löydän itseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

5 jatkaa.. Luulen kyllä, että tässä tapauksessa rinnat ratkaisee osan, koska itse kuvittelen myös olevani iloinen ja helposti lähestyttävä, kun taas rintavarustus on aika heikko. 😈 Niin ja ehkä ystäväni tietynlainen pukeutumistyyli, joka ehkä iskee enemmän miehiin kuin omani.

Näin miehenä sanoisin että näin on. Minua ei sänkyyn asti saa iloinen ja hauskakaan nainen jos ei ole tissejä, näistä on sitten tullut sellaisia turvallisia mukavia naisystäviä siinä mielessä turvallisia, että en kännissäkään sotkeennu sängyyn heidän kanssaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, minulla on itselläni vaatimattomat B-kupin rinnat ja olen aina ollut miesten suosiossa.

Olen myös naisilta kuullut, että olen helposti lähestyttävän oloinen. Kai se on perusnättiys yhdistettynä iloisuuteen ja kiltteihin kasvoihin (pukeudun trendikkäästi mutten paljastavasti) sellainen yhdistelmä, joka ei ole uhkaava vaan oletettavasti miellyttävä usealle.

Vierailija

Perusnättiä ja iloista naista on helpompi lähestyä, kuin mitään superseksikästä bitchfacea. Sitten taas täysin mitätön, jopa ruma nainen ei yksinkertaisesti houkuttele miehiä puoleensa.

.

Ap vaikuttaa vähän katkeralta ja vainoharhaiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, minulla on itselläni vaatimattomat B-kupin rinnat ja olen aina ollut miesten suosiossa.

Olen myös naisilta kuullut, että olen helposti lähestyttävän oloinen. Kai se on perusnättiys yhdistettynä iloisuuteen ja kiltteihin kasvoihin (pukeudun trendikkäästi mutten paljastavasti) sellainen yhdistelmä, joka ei ole uhkaava vaan oletettavasti miellyttävä usealle.

Miksi ihmeessä alapeukkua?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat