Joidenkin elämä näköjään pyörii raiskausten ympärillä.

Vierailija

Säälittävää tai surkuhupaisaa, kun elämässä ei ole mitään muuta kuin raiskaus, raiskaus ja vielä kerran raiskaus. Etenkin, kun moinen rikos ei ole koskaan kohdistunut itseen tai läheiseen.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

No, sitten kun osuu omalle kohdallesi tai lapsesi raiskataan niin ehkä ymmärrät, kun muuten ei näemmä mene jakeluun. Joidenkin pitää kokea asiat kantapään kautta ennen kuin päässä välähtää äly.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, sitten kun osuu omalle kohdallesi tai lapsesi raiskataan niin ehkä ymmärrät, kun muuten ei näemmä mene jakeluun. Joidenkin pitää kokea asiat kantapään kautta ennen kuin päässä välähtää äly.

Jaa. Palstalla ei sitten juuri muita olekaan kuin raiskauksen uhreja? Idiootti..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos minut tai lapseni raiskataan, niin en välttämättä haluaisi nähdä sellaista tekstiä kuin täällä on. Saati että alkaisin suoltaa sellaista itse.

Vierailija

Kyseessä lienee yksi selvästi mielenterveysongelmainen tapaus kilometrin pituisine otsikoineen. Viestien sisältö on sisällissotaa ja muuta yhtä epätervettä. Silti hänelle löytyy aina pari komppaajaa.

Vierailija

Jos täällä nyt 100 aloituksesta se 5 koskee raiskausta, koska raiskauksia on median lööpit täynnä, niin musta tuntuu että sulla on lähinnä se ongelma asian kanssa. Valititko kenties Pariisin tapahtumien aikaan siitä että ihmisten elämä pyörii terrorismin ympärillä? Niinpä.

Tuo vaan rohkeasti esiin oikea ongelmasi asian kanssa. Kuten vaikkapa se, että #unelmasi on uhattuna.

Vierailija

5, niin, jokainen käyttäytyy omalla tavallaan, et kai odota että kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla kuin sinä?

Tule sitten kertomaan kun tyttäresi raiskataan, tapetaan ja poltetaan.

Noin niin kuin yleisesti, sinä kun et voi tietää kuka on kenenkin tuttu tai kenet on raiskattu.

Jotkut kärsii hiljaa jotkut huutaa ääneen, jotkut huutaa ääneen vääryttää mikä maatamme uhkaa, jotkut hymäilee vieressä ja sopeutuvat ja sopeuttavat lapsemme "mukavaan" tulevaisuuteen.

Raiskaus voi ihan oikeasti olla jollekin ihmiselle paha asia, mikä sinä olet sitä vähättelemään pätkän vertaa? Kerropa se, mikä sinut siihen oikeuttaa muu kuin tuo lässytys mitä suollat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Säälittävää tai surkuhupaisaa, kun elämässä ei ole mitään muuta kuin raiskaus, raiskaus ja vielä kerran raiskaus. Etenkin, kun moinen rikos ei ole koskaan kohdistunut itseen tai läheiseen.
Todellakin. Ja nämä ihmiset ovat muka huolissaan raiskauksista, vaikka todellisuudessa ovat näistä uutisista ihan onnessaan.

Vierailija

MInä ainakin skippaan yli 99% tuon aihepiirin hulluista. Yhtään ei kiinnosta hänen fantasiamaailmansa, tuntuu jauhavan aiheesta ihan hekumatippa housuissa.

Ja kyllä olen itse kokenut millaista se on. Seksuaalisesta häirinnästä oli yksi pitkä ja asiallinen ketju ja kun se piti pyyhkiä pois, mutta tuo hullu saa mellastaa, niin minun puolestani aihe saa olla.

Ylläpidon linja ei tässä miellytä yhtään.

Vierailija

Mitenkäs on sen periaatteen kanssa nyt, että yhdestä aiheesta vain yksi avaus? Pariisista ei saanut puhua, mutta raiskausfantasioija saa riehua päivästä toiseen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos täällä nyt 100 aloituksesta se 5 koskee raiskausta, koska raiskauksia on median lööpit täynnä, niin musta tuntuu että sulla on lähinnä se ongelma asian kanssa. Valititko kenties Pariisin tapahtumien aikaan siitä että ihmisten elämä pyörii terrorismin ympärillä? Niinpä.

Tuo vaan rohkeasti esiin oikea ongelmasi asian kanssa. Kuten vaikkapa se, että #unelmasi on uhattuna.

Älä viitsi tekeytyä typeräksi, jos haluat asiakeskustelua. :) Tuli AV:lle milloin vaan, etusivulla pyörii viisi raiskausjuttua. Kirjoitustyylistä saman ihmisen tekemänä, aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
OLEN 8

AP, NÄIN KUN ALASPEUKUTIT, MIKSI ET NYT LAITA NIMEÄSI ROHKEANA MATUTTAJANA JOKA EI PELKÄÄ MITÄÄN?

Laita itse oma nimesi, kun olet mielstäsi oikealla asialla rehtinä.

ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemää on esimerkiksi kaatua liukkaalla tiellä ja saada aivovamma, taio jäädä auton alle. Pelkäätkö muuten myös, että taivas putoaa niskaasi tai meteori syöksyy päähäsi? Yhtä "järkevää" pelätä em. asioita.

Vierailija

Nämä ovat auttamatta myöhässä. Raiskauksista olisi pitänyt puhua vähintään 60-luvulta alkaen, mutta ei sille mitään voi, kun suomijamppa on tyhmä, niin on tyhmä. Suomijampat edelleen tässä maassa eniten raiskaavat, jopa omia aviovaimojaan, mutta eihän se nyt suomijamppaa kiinnosta. Kukas sitä omaa sakkiaan haukkuisi? :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN 8

AP, NÄIN KUN ALASPEUKUTIT, MIKSI ET NYT LAITA NIMEÄSI ROHKEANA MATUTTAJANA JOKA EI PELKÄÄ MITÄÄN?

Laita itse oma nimesi, kun olet mielstäsi oikealla asialla rehtinä.

ohis

Ville Virtanen? Ville Nieminen? Ville Laine? Ville Korhonen? Joku -nen-loppuinen Ville se varmasti on, vaikka ei uskallakaan nimeään laittaa. Pelkureitahan ne ovat, koko porukka.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat