Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä einesruuat ovat arjen pelastuksesi? Tänää. Taas harrastusilta..

Vierailija

Ja jotain nopeaa napattava kotimatkalla. Tv. Nolo ura-äiti

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Pinaattiletut, Oolannin pakastelihapullat, Saarioisten keitot, nakit.

Nämä tuli näin äkkiseltään mieleen. Harvoin eineksiä syödään, mutta näitä menee. Varmaan jotain muutakin.

Vierailija

Meillä myös pinaattiletut, nuggetit, lihaperunasoselaatikko, lihamakaronilaatikko, hernekeitto ja salaattibaarin salaatit (nämä itse asiassa lasten herkkua). Noin kerran kahdessa viikossa mäkkiruokaa.

Vierailija

Ristoranten Mozzarella-pizza taitaa olla ainoa einesruoka jota itse käytän. Ei terveellistä, mutta ihan hyvänmakuista.

Vierailija

Pirkan lihaton hernekeitto (tää on miehen mielestä lihattomista paras, mulle kelpaa muutkin), tortellinit, pinaattilätyt, kasvisborssi, Saarioisten kasvispihvit, Atrian liha-perynasoselaatikko.

Vierailija

Ristoranten pizzat, eritoten Mozzarella, Hawaii ja Salame

Thai Boxit, tulee nopeasti mikrossa ja ovat hyviä

Lihapasteijat ja -piirakat

Vierailija

Maksalaatikko. Hyvää ja itse en kyllä rupea tekemään.
Lihapullat ja jotain, voi ajatella vaikka että pelastaa vähän maailmaa kun syö sitä kaikkea vähempiarvoista mitä elukoista irti saa.

Vierailija

Jos on aikaa lämmittää kotona paistinpannulla, niin pakastealtaasta pyttipannu ja Lidlillä on aika kivoja ja halpoja risotto-tyylisiä murkinoita, samoin Finduksella. Jos ei ole aikaa kuin mikrolle, niin ostan esim. savuporojuustokeittoa, maksalaatikkoa tai sitten  palvelutiskistä valmiin grillikanan/täytetyt letut ja kaupasta valmiit kermaperunat. Siihen voi pilsoa tomaattia ja kurkkua lautaselle.

Vierailija

Parasta on ne kauppojen kokonaiset grillikanat, mukaan palvelutiskin tai salaattibaarin salaattia ja patonkia. Totaalinen pelastus.

Vierailija

Tölkki Baked beansia toimii aina. Tölkin sisältö + mausteita mikroon tai kasariin ja kuumaksi. Sopii erinomaisesti paahtoleivän päälle kaadettuna.

Vierailija

Knorr-pasta-ateriat, broilerin fileet ja salaatti, Finduksen höyryävän hyvät -parsakaali ja seuraksi vaikka keitetty kananmuna, purkkihernekeitto, mustamakkara :)

Vierailija

Tuoretomaattipasta. Keität pastan ja sillä aikaa käytät tuoreet kirsikkatomaatit ja vähän sipulia pannulla öljyssä, mausta. Sekoita kypsään pastaan ja juustoraastetta päälle. Ei mene sen kauempaa, kuin ei einesten lämmittämisessäkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat