Miten saada mies innostumaan enemmän seksistä?

Vierailija

Muuten oikein toimiva suhde, mutta seksiä on liian vähän. Suhde kestänyt vasta 2 vuotta, alussa oli enemmän seksiä, nykyään kerta pari viikossa. Mulla halut koko ajan huipussaan ja tuntuu turhauttavalta ja epäseksikkäältä jos joutuu koko ajan kinumaan seksiä, vaikka sitä sillä keinolla saisikin.

Tuntuu, että mikään ei auta. Olen yrittänyt keskustella aiheesta, olen pitänyt taukoa aloitteiden tekemisestä ja ollut vihjailematta vähänkään siihen suuntaan. Olen myös kokeillut uusia alusvaatteita (tosin alusvaatteeni yleisesti ottaen ovat muutenkin kaikki kauniita, tykkään pitsistä, kauniin värisistä alusvaatteista, stay up-sukista yms) ja vaikka mitä, mutta mikään ei tunnu saavan miestä innostumaan.

Kellään mitään vinkkejä tilanteeseen? Muita kuin että jätä se.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

En valitettavasti osaa auttaa, koska kaipaisin itsekin vinkkejä kutakuinkin samanlaiseen tilanteeseen :( Masentavaa olla jatkuvasti puutteessa.

Vierailija

Höh, teillä on just väärä asenne. Alatte pihdata ja jätätte ulkonäön täysin rämettymään niin johan alkaa täkki heilua. Olen tämän koulukunnan edustaja siksi, että tällä menetelmällä olen joutunut hätistelemään miestä kimpustani 23 vuotta. Miehen pitää saada tuntea, ettei ole haluttu.

Vierailija

Voisit olla tyytyväinen kun teillä on kuitenkin säännöllinen ja vilkas seksielämä. Monella täälläkin aiheesta avautuvalla sksiä ei ole edes joka kuukausi.

Vierailija

Miehille yleensä annetaan ohjeiksi seuraava:

-lopeta vonkaaminen, äläkä painosta

-kehu puolisoasi

-auta puolisoasi vähentämään stressiä

-huomioi puolisoasi arjessa

-lisää läheisyyttä myös silloin kun et halua seksiä

-järjestä yhteistä aikaa, varaa viikonloppuloma yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-kehu puolisoasi

Itse kokeilen nyt mieheen juuri noita, paitsi kahta viimeistä. Ne tuntuvat nöyryyttäviltä, eikä mies edes halua läheisyyttä koska luulee mun heti kärttävän munaa jos kosken siihen.

Vierailija

Ihan, kuin minun suustani! Olen halukas enemmän, kuin kerran viikossa, mies ei. Mies kyllä hellii minua, pussailee, halailee, koskettelee ja on ihana minua kohtaan, mutta hän on ihan suoraan sanonut, ettei kaipaa seksiä useammin. Olen kuulemma seksikäs ja haluttava ja loistava sängyssä, mutta on kuulemma viikolla niin väsynyt ja stressaantunut töistä, joten ei halua seksiä. Ymmärrän sen. Olen tehnyt pari kertaa sen "virheen", että olen tyyliin ollut kalussa kiinni, vaikka mies vaan halusi helliä. Otti siitä kai jotenkin itseensä, että miksi haluan aina vain seksiä :D

Vierailija

Naama ruttuun ja alat esittää "naista" eli kehität älyttömiä valituksenaiheita ja kiukuttelet kuin pahin kakara. Murjotat sohvannurkassa etkä noteeraa miestä mitenkään. Lupaan, ettei mene kuin muutama päivä niin mies on kimpussasi. Ja alusvaatteiksi kulahtaneimmat hirvitykset mitä kaapista löytyy, mielellään myös reikäiset sukkahousut. Ei meikkiä eikä sheivailua! Toimii varmasti.

Vierailija

Kuten aloituksessa sanoin, olen lopettanut aloitteet ja ollut edes vihjaamatta mitään seksiin liittyvää. Olen aina kehunut kumppania, koittanut auttaa kaikin tavoin arjessa, kannustanut ja huomioinut. Minä olen meillä se, joka kokkaa yllätyksenä kolmen ruokalajin illallisia, synttäriyllätyksiä yms. Läheisyyttä ilman seksiä meillä on vaikka muille jakaa. Ja yhteistä aikaakin olen järjestänyt, nyt juuri pitkän viikonlopun reissussa sisältäen kaikenlaista hemmottelua. Olen myös yrittänyt keskustalla aiheesta nätisti, sanonut etten panisi pahakseni vaikka seksiä olisi useamminkin, kun se on hänen kanssaan niin ihanaa jne.

Millään näistä ei vaan ole ollut mitään vaikutusta :( En kuitenkaan jaksa uskoa, etteikö tilanteelle voisi tehdä jotain...

Vierailija kirjoitti:

-kehu puolisoasi

Vierailija

Posliinipimppi on meidän parisuhteessamme miehelle aina turn-on. Sheivailun jälkeen takuuvarma saanti... Eikä posliini ole vuosienkaan jälkeen menettänyt viehätysvoimaansa.

Vierailija

Ota kolmanneksi pyöräksi petiin joku nuori teini niin mies innostuu seksistä. Epäilen että ongelmana ei ole lainkaan se ettei miestä seksi kiinnostaisi, vika on siinä että APn miestä ei kiinnosta seksi APn kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisit olla tyytyväinen kun teillä on kuitenkin säännöllinen ja vilkas seksielämä. Monella täälläkin aiheesta avautuvalla sksiä ei ole edes joka kuukausi.

Se on sitä vain siitä syystä, että teen itse niin sitkeästi aloitteita edes silloin kerran viikossa. Silloin kun kokeilin olla tekemättä aloitteita, meni 2,5vkoa ettei harrastettu seksiä. Tämäkin tauko katkesi siihen, etten enää kyennyt odottamaan miehen aloitetta (ja aloin vähän epäillä ettei sitä koskaan tulekaan).

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota kolmanneksi pyöräksi petiin joku nuori teini niin mies innostuu seksistä. Epäilen että ongelmana ei ole lainkaan se ettei miestä seksi kiinnostaisi, vika on siinä että APn miestä ei kiinnosta seksi APn kanssa.

No tätä olen itsekin vähän miettinyt ja pelännyt. Siis että se vaan johtuu siitä, ettei hän pidä minua tarpeeksi haluttavana. En vain ymmärrä miksi jatkaa suhdetta ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta jos ei kuitenkaan pidä toista seksuaalisesti kiinnostavana ja haluttavana?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tätä olen itsekin vähän miettinyt ja pelännyt. Siis että se vaan johtuu siitä, ettei hän pidä minua tarpeeksi haluttavana. En vain ymmärrä miksi jatkaa suhdetta ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta jos ei kuitenkaan pidä toista seksuaalisesti kiinnostavana ja haluttavana?

Ap

Harvoin on kyse tuosta, ettei toinen olisi haluttava. Meillä joskus mies päästi sellaisen aivopierun seksin jälkeen, että on turhauttavaa mennä aina pesulle seksin jälkeen. Eli monesti kyseessä voi olla silkka laiskuus! Vie voimia jyystää ja tyydyttää myös toista ja on vielä niin raskasta mennä pesullekin seksin jälkeen... Onko mies perusluonteeltaan sellainen mukavuudenhaluinen ja vähän laiskakin?

Vierailija

Miehet ei yleensä välitä pitsistä, tummat, kiiltävät värit on pop. Kärjistäen, usein alusvaatteet tai seksikkäät asut voi valita semmoisista jotka sinua miellyttävät, TAI semmoisista jotka miellyttävät miestä. 

Kokeile vielä muuttaa ulkonäköäsi alusvaatteiden lisäksi, jos kotona arjessa olet farkuissa tai vaikkapa hameessa niin ala käyttämään joogahousuja/legginsejä, muuta hiusten väriä ja/tai kampausta, ÄLÄ tietenkään leikkaa lyhyt tukka jos sinulla pitkä on. Päämääränä ei välttämättä ole parempi, vaan erilainen. Tätä vihataan ja sille nauretaan, mutta fakta on että useimpien lajien urokset reagoivat voimakkaammin uutuuteen, myös ihminen, ja tätä mekanismia voi käyttää hyväksi pienillä ulkoisilla muutoksilla.

Niin ja sit ne ainaiset, laihduta, älä piikittele, älä nalkuta, anna miehesi tulla kotiin rauhassa, älä heti hyökkää kimppuun keskustelulla tai tehtävillä. Jos on pakko nalkuttaa että askareet edistyy niin tee se reilusti seksin jälkeen. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat