Mitä järkeä on sitoutua kehenkään kun kumppanisi voi olla myöhemmin vaikka minkälainen hullu?

Vierailija

Tai mielenterveysongelmainen? Tai saattaa sairastua tai pettääkin? Siinä sitten hei hei se omakin elämä, pilalle meni?

Kommentit (10)

Vierailija

Kuulin esim. tapauksesta, jossa vaimo romahti eikä lähtenytkään toipumaan. Henkisesti siis. Olivat he kyllä naimisissa, mutta ei se paljon painanut, kun mies lähti litomaan. Mutta sitten taas toiselta puolen, miksi miehen olisi pitänyt jäädä siihen voivottelemaan tai olemaan vierellä, kun minkäänlainen normaali kumppanuus ei enää toimi, seksit sun muut kokkaukset? Aika karua minusta siinä sitten söpöstellä, että meillä on tässä tällainen pikku kotileikki.
Ap

Vierailija

Esim. kun menee naimisiin niin ei siinä luvata erota. Pitäisi olla vierellä. Miksi sellaista mennään tahtomaan, kun ei sitten kuitenkaan oikeasti ollakaan sitouduttu toiseen oikein millään vaikeuksien tasolla? Itse en mennyt juuri tästä syystä naimisiin, koin etten halua sitoutua kumppaniini.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esim. kun menee naimisiin niin ei siinä luvata erota. Pitäisi olla vierellä. Miksi sellaista mennään tahtomaan, kun ei sitten kuitenkaan oikeasti ollakaan sitouduttu toiseen oikein millään vaikeuksien tasolla? Itse en mennyt juuri tästä syystä naimisiin, koin etten halua sitoutua kumppaniini.
Ap

Tai kyllä mä siis hyvinä päivinä ja niiden vallitessa olen häneen sitoutunut, mutta sen toteamiseen ei mielestäni tarvittu papin aamenta.
Ap

Vierailija

Hyvä. Olemme kaikki samaa mieltä. Ei vastalauseita. Eli älkää enää jankatko ketjuissa siitä, miten pitää sitoutua. Minusta on itsestäänselvää, että hyvän sään varalle sitoudutaan, sitten on jo liian paha, jos ei siihen, mutta pahojen aikojen varalle täällä ei halua kukaan sitoutua, joten älkää sitten kuvitelkokaan edes, että tahdotte toimia niin. Vaan se on jss, jos palstalainen neuvoo toista, jolla suhdeongelmia.
Ap

Vierailija

Mutta jos itse romahdat henkisesti, ja olet hyvässä parisuhteessa paraneminen on helpompaa. Mutta hei: "Eihän sitä mulle voi tapahtua!"

Elementary, my dear Watson.

Vierailija

Voi ei, susta varmaankin tuli tuollainen kun et ole saanut normaalia hoivaa ja rakkautta. Pidä se kuitenkin omana tietonasi, sillä meillä tuntevilla sekä ajattelevilla ihmisillä on tapana kavahtaa noin häiriintyneitä kylmäkaappeja kuin mitä sinä tekstistäsi päätellen olet.

Vierailija

Perusajatus aloituksessa oli hieman outo.

Miksi siis saada itselleen jotain, josta ehkä sitten joutuisi jossain vaiheessa luopumaan.

Miksi mennä pakkasesta lämpimään, kun sitten on vielä ankeanpaa mennä takaisin ulos. Miksi syödä, kyllä nälkäänkin tottuu, kunhan ei syö turhan paljon välillä. Miksi rakastua, kun rakkaus ei kuitenkaan kestä ikuisesti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta jos itse romahdat henkisesti, ja olet hyvässä parisuhteessa paraneminen on helpompaa. Mutta hei: "Eihän sitä mulle voi tapahtua!"

Elementary, my dear Watson.

Olen romahtanut, mutta itse en katselisi kauaakaan, jos minun kumppanini romahtaisi!
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei, susta varmaankin tuli tuollainen kun et ole saanut normaalia hoivaa ja rakkautta. Pidä se kuitenkin omana tietonasi, sillä meillä tuntevilla sekä ajattelevilla ihmisillä on tapana kavahtaa noin häiriintyneitä kylmäkaappeja kuin mitä sinä tekstistäsi päätellen olet.

Itse olet, koska käytät tuollaista kieltä.
Ap

Vierailija

Sun selkeästi häiriöiset mielipiteet ovat epäinhimillisiä ja varsin vastenmielisiä, miksi edes vastata tuollaiselle... Olet tunteeton kimppu lihaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat